English

سردار سلامی؛

جایی به دشمن ضربه می زنیم که حتی فکرش را هم نمی کند

جانشین فرمانده سپاه گفت: ما در دور دست ها با دشمن مقابله خواهیم کرد، حتی جایی که فکرش را هم نخواهند کرد و اگر روزی قرار باشد به دشمنان ضربه بزنیم جایی خواهیم زد که امروز در مورد آن فکر نمی کنند.

جایی به دشمن ضربه می زنیم که حتی فکرش را هم نمی کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار سلامی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: ما به دشمنان خود هشدار می دهیم که دست از خباثت بردارند و ملت ایران را رها کنند.

وی ادامه داد: اگر دشمنان به گزافه گویی های خود ادامه دهند، شرایط متفاوت خواهد بود.

سردار سلامی تصریح کرد: سیاست های ایران ثابت نیست و مدام تغییر می کند و این سیاست ها به رفتار دشمنان بستگی دارد و دشمن از ما نخواهد تا منطقه را ترک کنیم، زیرا اینها هستند که باید منطقه را ترک کنند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما هر مسلمانی را که در هر جای عالم یاری بخواهد، به کمک او خواهیم شتافت و اجازه سیطره کفار بر مسلمانان را نخواهیم داد.

وی خطاب به دشمنان نظام افزود: ایران در حال پیشرفت است و ما دست از پیشرفت های خود برنخواهیم داشت، زیرا ایران در حال ساخته شدن است و ما در عین حال که با دشمن می جنگیم، پیشرفت می کنیم، ولی دشمن درحالی که با ما می جنگند در حال زوال است و به غروب خود نزدیک می شود.

سردار سلامی تصریح کرد: آنها می خواهند ایران منطقه را ترک کند و اجازه دهد تا سیطره آنها کامل شود و دوباره بر مرزهای ما مسلط شوند و بتوانند ملت ایران را با مشکل مواجه کنند.

این فرمانده دفاع مقدس اظهار داشت: ما در دور دست ها با دشمن مقابله خواهیم کرد، حتی جایی که فکرش را هم نخواهند کرد و اگر روزی قرار باشد به دشمنان ضربه بزنیم جایی خواهیم زد که امروز در مورد آن فکر نمی کنند.

سلامی یادآور شد: به همه دشمنان می گوییم که سرجای خود بنشینند، زیرا آنها ملت ایران را بارها آزموده اند و آنها هر مسیری را که گشودند به نفع ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران استوار و محکم در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است، افزود: همه دشمنان به انتظار نشسته بودند تا انقلاب اسلامی ایران 40 ساله نشود، ولی این انقلاب ابدی است و تا ظهور صاحب عالم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران، با گرامیداشت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این روز برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

وی با بیان اینکه صبح شکست نهایی آمریکا نزدیک است، گفت: شکست آمریکا از ملت ایران شاید فقط یک بار دیگر و بزرگتر از شکست قبلی تکرار شود و آن زمانی است که ملت ایران ضربه نهایی را بر پیکره رو به زوال استکبار وارد کنند و برای همیشه سیطره طلبی آمریکا را پایان دهند.

سلامی همچنین اظهار داشت: ما بر گُرده آمریکا شلاق های بزرگی زدیم و به صورتش سیلی های محکم نواختیم و در تاریخ شکست های پیاپی به آمریکا وارد کردیم.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمنان بر ملت ایران ظلمی تاریخی وارد کردند و همه دروازه های اقتصادی را به روی ایران بستند تا این ملت تسلیم شود ولی ما از تاریخ آموخته ایم یا باید قوی باشیم و مستقل بمانیم یا باید تسلیم شویم که ما راه اول را انتخاب کردیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام تلاش آنها این است که ایران را از قدرت خلع سلاح کنند اما آنها با خواب هایشان که هرگز تعبیر نمی شود، با ما سخن می گویند و ما با واقعیت های روی زمین با آنها سخن می کنیم.

سلامی گفت: اینکه به ایران اعلام می کنند موشک ها را کنار بگذارید برای این است که می دانند هرگاه قوی باشیم هرگز در برابر آنها کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه نفوذ قدرتمند ایران در منطقه باعث شکست دشمن شده است، افزود: شخص وزیر امور خارجه آمریکا از ایران می خواهد به نفوذش در منطقه خاتمه دهد و این یعنی آمریکا نمی تواند به نفوذ ایران خاتمه دهد و از خود ایران می خواهد این کار را انجام دهد.

به گفته وی، امروز ایران در سایه ولایت فقیه به درجه ای از عزت و اقتدار رسیده است که دشمن علیه ملت ایران هیچ توطئه ای را نمی تواند انجام دهد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف حیرت انگیز است، افزود: تمامی این پیشرفت ها در حالی انجام شده که ایران در جنگ اقتصادی با دشمن بدست آورده است.

وی با بیان اینکه همه مشکلات را ایران پیش سر خواهد گذاشت، افزود: مسئولان نیز وقتی این همت و شعور مردم در عرصه های انقلاب را می بینند باید غیرت شان به جوشش بیاید و همت و تلاش مضاعف را در دستور کار خود قرار دهند تا مشکلات رفع شود.

سلامی گفت: ما خاک پای ملت ایران و پیشمرگ شما در صحنه های سخت هستیم و اجازه نمی دهیم ذره ای از حرمت مردم ایران در این عالم کاسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی