English

امیر حیدری در مراسم رونمایی از دستاورد‌های جدید نیروی زمینی ارتش:

امروز نیروی زمینی ارتش به مرز اقتدار رسیده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی ارتش به مرز اقتدار رسیده است و خودکفایی را مولفه اصلی و مهم خود می داند و بخاطر این مهم باید به ملت ایران تبریک گفت.

امروز نیروی زمینی ارتش به مرز اقتدار رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاورد ها و تحویل دهی اداوت و تجهیزات این نیرو اظهار کرد: همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی و برابر اوامر مطاع مقام معظم رهبری، امروز خودکفایی در نیروی زمینی ارتش تحقق پیدا کرد و خداوند منان را از این جهت شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه دستاورد های جدید در تحرک نیروی زمینی بسیار تاثیر گذار هستند ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش به مرز اقتدار رسیده است و خودکفایی را مولفه اصلی و مهم خود می داند و بخاطر این مهم باید به ملت ایران تبریک گفت.

حیدری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی مقابل با هر نوع تهدیدی هستند تصریح کرد: نیروی زمینی متحرک هجومی و واکنش سریع این افتخار را دارد که امروز با تولید انواع تجهیزات مورد نیاز خود اعم از تانک بر های فوق سنگین ،انواع رادار ها ، دوربین هایی با برد بلند، شیلتر های مخابراتی و ..... نهضت خودکفایی را به بالاترین مرحله رسانده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: درحال حاضر آنچه در چرخه دفاعی کشور قرار دارد از فناوری بومی است و این عمل نیز استمرار خواهد داشت . استمرار این کار مهم مستلزم عقبه علمی محکم است که این امر در نیروی زمینی ارتش وجود دارد .

همچنین سرهنگ سلیمانی فرمانده صنایع شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: امروز علاوه بر رونمایی از دستاورد های جدید چندین ادوات و تجهیزات بهینه سازی شده و ارتقا یافته همچون انواع تانک چیفتن ، نفر بر های بی تی آر که به علت نداشتن قطعات، چندین سال زمین گیر شده بودند توسط متخصصان این مرکز آماده به کار و به یکان های نیروی زمینی ارتش تحویل شد .

وی تاکید کرد: روی آوردن به صنعت قطعه سازی ما را بر بر آن داشت تا به خود باوری رسیده و نیاز های خود را در همین مرکز طراحی و تولید کنیم .

فرمانده شهید زرهرن در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از محصولاتی که نیاز یکان های نیروی زمینی ارتش بود شیلتر های مخابراتی است که این شیلترها با قابلیت پوشش ارتباطی مطلوب نیز تحویل یکان های نیروی زمینی ارتش شد.

وی تصریح کرد: هدف ما از طراحی، تولید و ساخت تجهیزات، این است که نیروی زمینی ارتش در تحرک و جابجایی و واکنش سریع به صد در صد برسد که بحمدلله این امر در حال تحقق است.

در راستای خودکفایی در نیروی زمینی ارتش، در این مراسم ده ها دستاورد متخصصان این نیرو رو نمایی و به یکان های نزاجا تحویل داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی