English

افتتاح کارخانه دوم فروسیلیس غرب پارس ملایر

جهانگیری گفت : آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبری معظم که برای انقلاب و نظام ترسیم کردند همچنان پا برجاست.

افتتاح کارخانه دوم فروسیلیس غرب پارس ملایر

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری در آئین افتتاح کارخانه دوم فروسیلیس غرب پارس ملایر با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان ما تازگی دارد افزود: این آرمان‌ها شامل آزادگی، استقلال و عدالت خواهی بوده و هست.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره به دنبال عدالت و توسعه کشور بوده و هستند، اظهار کرد: ۴۰ سال پیش امام خمینی (ره) این آرمان‌ها را برای انقلاب مطرح کردند و انقلابیون آنها را دنبال نمودند.

جهانگیری با تأکید بر اینکه ما امروز به دنبال همین آرمان‌ها هستیم، گفت: امروز ایران در حوزه آزادگی و استقلال پیشرفت شایان توجهی داشته و ما در خاورمیانه آزادترین کشور منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ اتفاق بزرگی در هیچ کشوری در یک لجظه رخ نمی‌دهد، بلکه باید مسیر طبیعی خود را طی کند، به موقعیت ایران در فضای بین المللی اشاره کرد و افزود: جشن‌های انقلابی فرصت مغتنمی است که طی آن مسئولین و مدیران اجرایی آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام و انقلاب را برای ملت و نسل جوان تفهیم و تشریح کنند.

وی ادامه داد: ما طی این ۴۰ سال به دنبال عدالت بودیم و عدالت همان گوهر بی نظیری است که همچنان در پی تحقق کامل آن هستیم.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اینکه رسانه‌های خارجی به دنبال این هستند که نشان دهند وضعیت مردم ایران نسبت به قبل از انقلاب وضعیتی بدتر است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در سال‌های پس از انقلاب فاصله غنی و فقیر کمتر شده و امام خمینی (ره) در همان سال‌های ابتدایی نهادهای خدمات رسان فراوانی را تأسیس کردند که وظیفه اصلی آن خدمات رسانی به محرومین جامعه بود.

جهانگیری با بیان اینکه خدمات دولتی شامل، برق، آب، گاز، مخابرات و راه عبور به دورترین مناطق کشور رسیده است تصریح کرد: ما از فساد موجود در کشور ناراحتیم و به دنبال ریشه کنی آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی سال‌های اخیر در بخش صنایع معدنی اتفاقات بی نظیری در کشور رقم خورده است، افزود: ظرفیت برداشت ما از معادن چندین برابر رشد داشته و همچنین در بحث فروآلیاژها و صنایع معدنی بخش نفت، گاز و برق و انرژی کشور پیشرفت فراوانی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی