English

قدردانی رهبر معظم انقلاب از کارکنان کتابخانه مرکزی امام خمینی

دبیرکل نهاد در آغاز مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد از اهداء یک جلد کلام الله مجید و ارسال یادداشتی به دست اندرکاران تکمیل این پروژه خبر داد.

قدردانی رهبر معظم انقلاب از کارکنان کتابخانه مرکزی امام خمینی

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا مختارپور در ابتدای مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد با اشاره به یادداشت رهبر معظم انقلاب به پاس تقدیر از همه دست اندرکارانی که برای راه اندازی کتابخانه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زحمت کشیدند، گفت: ایشان یک جلد کلام الله مجید به کتابخانه مرکزی مشهد اهدا فرمودند.

وی افزود: مگر می شود یک فعالیت فرهنگی و کتابخانه ای مهم در مشهد مقدس اتفاق بیفتد و رهبر معظم انقلاب از آن بی خبر باشند؛ شخصیتی که از دوران نوجوانی از کتابخانه آستان قدس رضوی خاطره های فراوانی دارند و یادداشت هایی نیز از ایشان در این کتابخانه موجود است.

مختارپور تأکید کرد: در طول ماه های گذشته گزارش هایی را از روند پیشرفت کتابخانه خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم و در آخرین گزارش نیز در چند روز پیش خدمت ایشان عرض کردم این کتابخانه با همت تمام مسئولان استانی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سازمان ها و نهادهای دیگر به افتتاح رسیده است. ایشان نیز روز گذشته یک جلد کلام الله مجید را همراه با متنی ارسال کردند که از این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهداء به کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد

به پاس خدمات و کوشش های کارکنان آن

سیدعلی خامنه ای

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی