English

امیر حیدری:

کارکنان تیپ ۲۸۸ نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید دشمن آگاه و آماده هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از قسمت‌های مختلف تیپ 288 ، گفت: کارکنان تیپ 288 اعم از پایور و وظیفه در بازدیدی که داشتیم، نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید دشمن آگاه و آماده هستند.

کارکنان تیپ 288 نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید دشمن آگاه و آماده هستند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قسمت های مختلف تیپ 288 زرهی خاش بازدید کرد و اظهار کرد: آمادگی تیپ 288 زرهی خاش و دستاوردهایی که این تیپ داشته است، جای تقدیر و تشکر دارد. کارکنان تیپ 288 اعم از پایور و وظیفه در بازدیدی که داشتیم، نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید دشمن آگاه و آماده هستند.

فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش بیان کرد: من از کارکنان نیروی زمینی ولایتمداری، عدالت محوری، شایسته سالاری و ارتقای توان آمادگی را می‌خواهم.

امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوان و همچنین محرومیت‌های این منطقه، اتحاد و همدلی در این پادگان بسیار خوب است و این‌ها همه حاصل زحمات فراوان و خلوص نیت کارکنان این تیپ است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید از زحمات سرهنگ شفیعی فرمانده تیپ 288 زرهی خاش، حجت‌الاسلام رحمانی رئیس عقیدتی سیاسی و سایر کارکنان تیپ تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه