English

وزیر اطلاعات:

رژیم صهیونیستی در عرصه‌های مختلف با انجام کارهای اطلاعاتی از ایران شکست خورده است

وزیر اطلاعات ‌با اشاره به اینکه ایران پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی انداخته است، گفت: در عرصه‌های مختلف با انجام کارهای اطلاعاتی، این رژیم را شکست داده‌ایم که این امر در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی در عرصه‌های مختلف با انجام کارهای اطلاعاتی از ایران شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان غربی، با حضور حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در ششمین جلسه شورای اداری استان، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی معرفی شد.

وزیر اطلاعات در این جلسه اظهار داشت: این همدلی و همگرایی بین دستگاه‌های امنیتی با وجود توطئه‌های کم‌نظیر دشمنان برای آسیب رساندن به کشور، موجب نقش بر آب شدن همه توطئه‌ها شده و بارها زمینه ابراز مسرت مقام معظم رهبری را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام علوی عنوان کرد: در حال حاضر همه اشرار و ضدانقلاب، تمام توان خود را برای انجام اقدامات ضدامنیتی در کشور بسیج کرده‌اند ولی اکثر اقدامات آنان، خنثی شده است.

وی با اشاره به حمایت مالی، آموزش‌های اطلاعاتی و نظامی ضدانقلاب توسط استکبار جهانی و آمریکا بیان کرد: با وجود توان کم‌نظیر تسلیحاتی آنان، امنیت قابل توجهی در کشور حاکم است.

وی با تأکید بر اینکه اسلام امنیت، معیشت، کرامت، عدالت، محبت و خدمت را برای همه افراد جامعه اسلامی شامل مسلمانان و غیرمسلمانان و اقوام مختلف می‌داند، ادامه داد: این امر در سیره بزرگان دین مبین اسلام از جمله فرمایشات امام علی(ع) در برهه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وی خدمت به مردم را نعمت الهی دانست و افزود: قرار گرفتن در جایگاه مسئولیت و گره‌گشایی از کار مردم، یک نعمت است که باید شکرگزار آن باشیم.

وی تأکید کرد: اگر طبق آموزه‌های اسلامی وارد عرصه شویم و وحدت و همدلی خود را ارتقا ببخشیم، می‌توانیم تحریم‌ها را پشت سر و دشمن را در این عرصه نیز ناکام بگذاریم.

وزیر اطلاعات با یادآوری نقش تعیین‌کننده استان‌های مرزی از جمله آذربایجان غربی با توجه به همسایگی با سه کشور اضافه کرد: در این راستا، استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی ضروری است که در دولت نیز به این امر توجه ویژه شده است.

وی گفت: آذربایجان غربی به‌عنوان استانی برخوردار از امنیت بوده و باید بستر سرمایه‌گذاری بیشتر در این استان را فراهم کرد که کنار این امر، ارتقای احساس امنیت بین مردم نیز بسیار مهم و اساسی است.

علوی با اشاره به اینکه ایران پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی انداخته است، افزود: در عرصه‌های مختلف با انجام کارهای اطلاعاتی، این رژیم را شکست داده‌ایم که این امر در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: دولت در لایحه بودجه سال آتی، توجه ویژه‌ای به استان آذربایجان غربی داشته به‌طوری که بودجه پیش‌بینی‌شده برای استان نسبت به سال‌های قبل، افزایش چشمگیری دارد.

محمد مهدی شهریاری اعلام کرد: در ایام الله دهه فجر امسال نیز 700 طرح و پروژه با اشتغال زایی 7500 نفر در سطح استان افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: در هفته دولت امسال هم شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف به‌ارزش 900 میلیارد تومان در استان بودیم که همه این‌ها نشانگر توجه ویژه دولت به استان و تلاش در جهت ارتقای شاخص‌های توسعه در آذربایجان غربی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب طرح‌های مختلف در سفر رئیس‌جمهور به استان ابراز کرد: در سفر دکتر روحانی به آذربایجان غربی، چندین طرح و پروژه با 2500 میلیارد تومان اعتبار به‌تصویب رسید که با پیگیری‌های انجام‌گرفته، این رقم به 3300 میلیارد تومان افزایش یافت؛ بدون تردید با بهره‌برداری از این طرح‌ها در دو سال آینده، وضعیت شاخص‌های توسعه در استان بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال با سال‌های گذشته بسیار تفاوت دارد؛ بی‌تردید استقبال پرشکوه و حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، بار دیگر تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های مستکبرین و ایادی آن‌ها در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی خواهد کرد.

وی یادآور شد: هرچه دشمنان و معاندان نظام، عزم خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی جزم می‌کنند، اتحاد، همدلی و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی نیز در برابر این توطئه‌ها بیشتر می‌شود.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود درباره شرایط خاص حاکم بر کشور گفت: مدیران و مسئولان استان در این شرایط خاص باید همواره کنار مردم و به‌فکر حل مشکلات مردم باشند، برخی اوقات مردم در مراجعه به ادارات با برخوردهایی مواجه می‌شوند که قابل قبول نیست، مدیران باید تعامل و خوشرفتاری با مردم در ادارات را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

وی به تلاش دولت در راستای حل مشکل اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: حل مشکل بیکاری از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است و برنامه‌ریزی خوبی در بودجه 98 برای کاهش نرخ بیکاری در کشور و استان‌ها پیش‌بینی شده است، در استان آذربایجان غربی نیز در راستای سیاست‌های دولت، برای جذب سرمایه‌گذاری، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان اهتمام ویژه داریم.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته، استان آذربایجان غربی در شش‌ماهه سال 97، به‌عنوان سومین استان برتر کشور در جذب سرمایه‌گذاری خارجی معرفی شده ‌که امیدواریم این روند با هماهنگی و همت مدیران استان، در سال آینده تقویت و زمینه اشتغال جوانان در استان بیش از پیش فراهم شود.

شهریاری با بیان اینکه آذربایجان غربی از امن‌ترین استان‌های کشور است نیز گفت: بر اساس گزارشات و مستندات موجود، آذربایجان غربی جزو 5 استان امن کشور است و بی‌تردید این امنیت پایدار می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را در استان فراهم کند.

وی تأکید کرد: حتی در نقاط صفر مرزی استان امکان اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری وجود دارد و ما از این بابت نیز مشکلی نداریم.

استاندار آذربایجان غربی راجع به دیگر برنامه‌های دردست‌اجرا برای رشد و توسعه استان ابراز کرد: برای توسعه ارتباطات و مناسبات استان با کشورهای خارجی به‌ویژه کشورهای هم‌جوار نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و در آینده نزدیک ساختاری برای توسعه روابط خارجی استان تعریف می‌شود.

شهریاری، آذربایجان غربی را دارای ظرفیت‌های صادراتی بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی، استان آذربایجان غربی با توجه به موقعیت مرزی خود می‌تواند به قطب صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز کشور تبدیل شود.

وی همچنین به وجود وحدت و همدلی میان مسئولان استان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه وحدت، انسجام و همدلی بسیار خوبی میان مسئولان استان وجود دارد و به‌برکت همین همدلی، بسیاری از مسائل و مشکلات موجود در استان رفع شده است.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با عملکرد وزارت اطلاعات گفت: مردم امروز دیدگاه بسیار مثبتی به وزارت اطلاعات دارند و این به‌خاطر عملکرد درخشان وزارت و سربازان گمنام آن در راستای تأمین امنیت و آرامش کشور بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه