English

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد؛

بررسی پرونده نماینده سراوان امروز در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نهایی می شود

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بررسی پرونده نماینده سراوان امروز در این هیات نهایی می شود.

بررسی پرونده نماینده سراوان امروز در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نهایی می شود

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی موج اظهار داشت: روز سه شنبه رییس گمرک و معاون پارلمانی وزارت اقتصاد در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، درباره پرونده نماینده سراوان حضور یافتند و توضیحاتی در مورد این حادثه ارائه کردند.

وی افزود: ما می خواستیم در این جلسه تمام زوایای حادثه فوق را بررسی و نتیجه گیری کنیم، اما به دلیل کسالت نماینده سراوان، نتوانستیم صحبت های آقای محمدباسط درازهی را بشنویم و به همین دلیل نیاز به برگزاری جلسه دیگری داریم.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: بنابراین مقرر شد که امروز جلسه ای با حضور نماینده سراوان در هیات فوق برگزار و پس از استماع سخنان این نماینده، نظر نهایی را اعلام خواهیم کرد.

جمالی نوبندگانی گفت: به طور قطع بررسی پرونده نماینده سراوان در خصوص فیلمی که از وی منتشر شده، امروز در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نهایی شده و گزارش را به هیات رییسه اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج، مبنی بر اینکه سرانجام این بررسی ها را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: پیش از استماع نظر نماینده سراوان نمی توان نظر داد. ضمن اینکه تنها نظر یک نفر مهم نیست و باید اعضای هیات در مورد موضوع مورد بحث به جمع بندی نهایی رسیده و یک نظر واحد را اعلام کنند.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه هیات رییسه مجلس از ما خواسته است تا موضوع را با دقت بررسی کنیم، لذا گزارش نیز به هیات رییسه اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه