English

عضو هیات رییسه فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با موج؛

برای حفظ صندلی های قدرت به جوانان اجازه پیشرفت ندادیم

عضو هیات رییسه فراکسیون روحانیون مجلس گفت: اجازه ندادیم نیروهای جوان وارد مدیریت ها شوند تا صندلی خودمان حفظ شود و اجازه ندادیم جوانان پیشرفت کنند.

برای حفظ صندلی های قدرت به جوانان اجازه پیشرفت ندادیم

سیدناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج و در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه در تربیت نیروها و مدیران در تراز انقلاب اسلامی موفق عمل کرده ایم؟ اظهار داشت: متاسفانه یکی از کمبودی که در کشور ما احساس می شود، این است که طی سال های اخیر مدیر پرورش نداده ایم.

وی افزود: اگر چه با تغییر دولت ها، شاهد تغییر مدیران هستیم، اما این مدیران فقط جا به جا می شوند. به عبارتی  دولت نزدیک به اصلاح طلبان وقتی سر کار می آید، فقط یک سری افراد خاص و منصوب به این جریان بر مسند وزارت و معاونت وزارت می  نشینند و با آمدن دولت وابسته به اصولگرایان نیز همان نیروهای خاص این جریان در مسوولیت های حضور پیدا می کنند و فرقی میان دو جریان سیاسی از این نظر وجود ندارد.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین ما در سال های گذشته نیامدیم برای پرورش مدیر اقدام کنیم و مدیران جوان و خلاق را آموزش ندادیم.

موسوی گفت: این ضعف در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و ... قابل مشاهده بوده و امروز کشور از آن آسیب دیده است.

وی بیان داشت: یکی از ریشه های اصلی مشکل فوق، این است که اساسا در دولت ها به دنبال استفاده از نیروی خلاق و جوان نیستیم و به عنوان نمونه امروز دولت  نمی خواهد در وزارتخانه ها از یک جوان تحصیل کرده و انقلابی به عنوان وزیر و یا معاون وزیر استفاده کند و بیشتر به دنبال انتصاب نیروهای وابسته به خودش است.

عضو هیات رییسه فراکسیون روحانیون مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا گفتمان انقلاب اسلامی توانایی تربیت مدیران جوان و انقلابی و جهادی را ندارد و یا نخواستیم این اتفاق صورت گیرد؟ گفت: این ضعف دو عامل اصلی دارد. عامل نخست این است که اساسا به فکر امروز نبوده و به فکر آینده هم نیستیم.

موسوی ادامه داد: عامل دوم این است، مدیرانی که بر صندلی های مدیریتی نشسته اند، بیشتر می خواهند صندلی های خود را حفظ کنند و به دیگران و به ویژه جوانان اجازه نمی دهند که توانایی خود را اثبات کنند.

وی افزود: اگر فردی با پشتکار و نیروی جوانی و انقلابی گری و جهادی هم  کاری انجام داده و بتواند توانایی خودش را اثبات کند، همین مدیران به نوعی جلوی کارش را می گیرند، تا پیشرفت نکند.

موسوی لارگانی در پایان تاکید کرد: بنابراین ما اجازه ندادیم نیروهای جوان وارد مدیریت ها شوند، تا بتوانیم صندلی های خود را حفظ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه