English

طراحان اصلی قانون منع بکارگیری بازنشستگان؛

توافق برای ادامه حضور رییس بازنشسته فدراسیون فوتبال قانونی نیست

یکی از طراحان اصلی قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: توافق برای ادامه حضور رییس بازنشسته فدراسیون فوتبال قانونی نیست و این موضوع قطعا از طریق مجلس پیگیری می شود.

توافق برای ادامه حضور رییس بازنشسته فدراسیون فوتبال قانونی نیست

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: قانونی در مجلس تحت عنوان قانون منع بکارگیری بازنشستگان به تصویب رسید، از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت و رییس جمهور نیز آن را ابلاغ کرد. اما عده ای با تمام توان مقابل قانون ایستادگی کرده و می کنند.

وی افزود: متاسفانه این افراد به نام خدمت، قانون را اجرا نمی کنند و باید گفت اگر علاقه مند به خدمت هستید، نخستین کاری که باید انجام دهید، تمکین از قانون است.

نماینده مردم فریمان در مجلس با اشاره به تلاش هایی برای تداوم حضور تاج رییس فدراسیون فوتبال علیرغم بازنشسته بودن، گفت: عده ای به بهانه برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا، رییس FIFA و رییس AFC را به ایران دعوت کرده و پشت درهای بسته جلسه می گذارند و بعد می گویند مشکل حل شد و ما در این سمت باقی می مانیم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: مگر کسی نبود تا بتواند بر اساس حقوق بین الملل و قوانین FIFA، با مسوولان نهادهای بین المللی گفتگو کند که پشت درهای بسته نشستند و یک طرفه به قاضی رفتند؟

وی تاکید کرد: به طور قطع این موضوع را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد، چرا که دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همین آقایان به صراحت تاکید کرده بود، قانون لازم الاجرا است و هیچ کس را نمی توان از آن مستثنی کرد.

قاضی زاده هاشمی در پایان گفت: توافق برای ادامه حضور رییس بازنشسته فدراسیون فوتبال قانونی نیست و نباید به خاطر یک نفر، قانون یک کشور را زیر پا گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه