English

سردار غیب‌ پرور:

دشمنی دشمنان هر روز غلیظ‌تر از قبل می‌شود/ آمریکا امروز به ببر کاغذی تبدیل شده

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: دشمنی دشمنان هر روز غلیظ‌تر از قبل می‌شود اما به فضل الهی شاهد آن هستیم که نکبت تمامی وجود آن‌ها را فراگرفته است.

دشمنی دشمنان هر روز غلیظ‌تر از قبل می‌شود/ آمریکا امروز به ببر کاغذی تبدیل شده

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب‌ پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در  سومین اجلاسیه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در تلاش‌اند تا ما سراغی از شهیدان نگیریم و اثری از ریشه‌های شگرف اسلام، قرآن کریم و اهل بیت(ع) باقی نماند؛ دشمن به دنبال گسترش اسلام آمریکایی است نه اسلام ناب محمدی.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: دشمنی دشمنان هر روز غلیظ‌تر از قبل می‌شود اما به فضل الهی شاهد آن هستیم که نکبت تمامی وجود آن‌ها را فراگرفته است، آمریکا امروز در ضعف شدید قرار دارد و به ببر کاغذی تبدیل شده که تنها هیمنه‌ای پوشالی از آن باقی مانده است.

وی ادامه داد: آمریکا انسان‌های حقیر و پست را در عربستان به عنوان رژیم آل‌سعود به کار برده که تفاوتی با رژیم منحوس صهیونیستی ندارد و هر دو اهرم‌های آمریکا هستند اما به یُمن پایداری ملت اسلام، آمریکا مدام در حال شکست است.

غیب‌پرور اظهار کرد: دومینوی اضمحلال آمریکا شروع شده است و آینده جهان متعلق به آمریکا نیست بلکه به اسلام تعلق دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان کور خوانده‌اند چراکه ما از راه انقلاب سست نمی‌شویم و اهل معامله دین خود با دنیای کثیف دشمنان و دنیای استکبار نیستیم.

این مسئول با بیان اینکه اگر نسبت به دین خدا، انقلاب اسلامی، راه شهدا و اهداف بلند آن مومن و استوار باشیم این انقلاب با قوت ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: بهترین راه پای‌بند بودن به انقلاب اسلامی حرکت در راه مستقیم شهداست.

وی افزود: شهیدان فاتحه‌خوان نمی‌خواهند بلکه رهروانی می‌خواهند که پای انقلاب اسلامی بایستد و آن را با قوت ادامه دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز کرد: بعد از دوران دفاع مقدس برخی به شک افتاده و گفتند دوران شهید و شهادت تمام شده است اما خداوند با بازکردن درب‌های مدافعان حرم نشان داد که این شهدا، ادامه‌دهنده راه پررهرو شهیدان هستند.

غیب‌پرور در پایان خاطرنشان کرد: امروز با وجود اوج مشکلات معیشتی و اقتصادی شاهد پای‌بندی ملت به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم که نمونه و سند بارز آن حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه