English

بالاخره فوتبال دیدن در مدرسه روستایی را کدام وزارتخانه انجام داد؟

چالش میان وزیر آموزش و پرورش و وزیر ارتباطات

خبر پخش مسابقه فوتبال پرسپولیس و کاشیما در یک مدرسه روستایی دور افتاده در استان کرمان به چالش توییتری میان وزیر آموزش و پرورش و وزیر ارتباطات انجامید.

چالش میان وزیر آموزش و پرورش و وزیر ارتباطات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، صبح امروز محمدجواد آذری جهرمی با انتشار عکسی از تماشای فوتبال پرسپولیس و کاشیمای ژاپن از سوی چند بچه روستایی در توییتی نوشت: خوشحالم از اینکه با تلاش همکارانم مردم دهستان رمشک شهرستان قلعه گنج کرمان و دانش‌آموزان آن روستا توانستند از طریق پهن‌باند موبایل در شبکه ملی اطلاعات بازی فوتبال مورد علاقه خود را ببینند. با همکاران تصمیم گرفتیم با هزینه شخصی برای مدرسه این دانش‌آموزان تلویزیون تهیه کنیم.

عکس زیر مربوط به توییت آذری جهرمی است:

چالش میان وزیر آموزش و پرورش به وزیر ارتباطاتچند ساعت بعد سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در توییتی بدون نام بردن از وزیر ارتباطات و وزارت ارتباطات عکسی از زاویه دیگری از همین فوتبال دیدن را منتشر کرد و نوشت: از زحمت همکاران عزیزم که با پخش مسابقه فوتبال امروز در فراهم آوردن فضای پرنشاط برای دانش آموزان تلاش کردند صمیمانه سپاسگزارم. دست‌بوس همکار عزیزی هستم که در محروم‌ترین منطقه کشور با استفاده موبایل شخصی تلاش کرد دانش آموزانش از فرصت تماشای بازی محروم نشوند.

عکس زیر مربوط به توییع محمد بطحایی است:

چالش میان وزیر آموزش و پرورش به وزیر ارتباطات

اگر چه معلوم نیست که بالاخره فوتبال دیدن در این مدرسه روستایی توسط چه کسی و کدام وزارتخانه انجام شده، آنچه معلوم و مشخص بوده و باید وزرای دولت به آن توجه بیشتری داشته باشند، حجم محرومیت این مدرسه روستایی است.

ای کاش وزرای دولت عکس از کلاس مدرسه را هم به نمایش می گذاشتند تا سطح امکانات آن بیشتر مشخص شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی