English

پاسخ یک نماینده به تناقض گویی آموزش و پرورش درباره حذف تاثیر قطعی معدل در کنکور امسال

کاری نکنید طرح حذف همیشگی تاثیر معدل در کنکور را مطرح کنیم

یک نماینده مجلس در واکنش به تناقض گویی آموزش و پرورش درباره حذف تاثیر قطعی معدل در کنکور امسال گفت: آموزش و پرورش کاری نکند که طرح حذف کامل و همیشگی تاثیر قطعی معدل در کنکور را مطرح کنیم.

کاری نکنید طرح حذف همیشگی تاثیر معدل در کنکور را مطرح کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، هدایت الله خادمی در چند رشته توییت درباره طرح تاثیر معدل در کنکور نوشت: آنچه معاونت آموزشی آموزش و پرورش درباره حذف تاثیر قطعی معدل در کنکور امسال اعلام داشته، خلاف تصمیمی است که گرفته شده و یک فضا سازی و تست کردن فضا نیست.

وی افزود: اگر آقایان اصرار داشته باشند، طرح حذف کامل و همیشگی تاثیر قطعی معدل را در مجلس مطرح خواهیم کرد و برای همیشه حذف خواهد شد، نگران نباشید.

این نماینده مجلس در توییت دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش نوشت: آقای بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش، متاسفم از اینکه معاونت آموزشی شما از فشار به نمایندگان، برای حذف تاثیر قطعی معدل اظهار نظر کرده، پیگیر خواست منطقی دانش آموزان مناطق محروم هستیم، مافیا کسانی اند که دارای مراکز آموزشی هستند، که دلال اعزام دانشجو به ترکیه و ... هستند.

خادمی افزود: تاثیر قطعی معدل، یعنی حذف دانش آموزان مناطق محروم از دانشگاه ها، یعنی فقط ثروتمندان به رشته های خوب می توانند ورود کنند، یعنی ظلم، فاتحه علم و دانش در کشور، یعنی برگشت به سیستم آموزشی قاجاریه، این موضوع شدنی نیست با جوانان مردم بازی نکنید. این دکان را تعطیل کنید و به معاونت تذکر دهید.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید آنچه در کمیسیون آموزش تصمیم گرفته شد، اجرا می شود و گرنه، طرح حذف همیشگی در مجلس مطرح می شود و طرفداران زیادی هم دارد، آرامش داشته باشید و به فکر دوستان باشید!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایرانی

    احسنت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی