English

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با موج تشریح کرد؛

چرا آخوندی در جلسه کمیسیون عمران شرکت نکرد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دلیل عدم حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه این کمیسیون را تشریح کرد.

چرا آخوندی در جلسه کمیسیون عمران شرکت نکرد؟

علیم یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار  داشت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس قرار داشته و این طرح از سوی هیات رییسه برای بررسی به کمیسیون عمران ارائه شده است.

وی افزود: به همین دلیل از آقای آخوندی به همراه نمایندگان طراح استیضاح وزیر راه و شهرسازی دعوت شد تا در جلسه عصر روز یکشنبه کمیسیون عمران حضور یابد.

نماینده زاهدان در خانه ملت در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج که چرا وزیر راه در جلسه کمیسیون عمران شرکت نکرد؟ گفت: علت این بود که از آقای آخوندی همزمان برای حضور در کمیسیون امنیت ملی نیز دعوت شده بود و وزیر راه درخواست کرد که در جلسه کمیسیون امنیت شرکت کند.

یارمحمدی تصریح کرد: اگر امروز (سه شنبه) طراحان بر حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران تاکید کنند، هیات رییسه کمیسیون عمران جلسه ای فوق العاده برگزار کرده و با دعوت از آقای آخوندی، طرح استیضاح وی را بررسی خواهد کرد.

قرار است امروز وزرای اقتصاد و کار به مجلس معرفی شوند

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا شایعه استعفای عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی صحت دارد؟ گفت: ما در حد شایعه این موضوع را شنیده ایم. اما ایشان روز یکشنبه در مجلس و کمیسیون امنیت حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

عضو کمیسیون عمران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه زمانی دولت وزاری پیشنهادی خود را برای وزارت اقتصاد و کار را معرفی می کند؟ گفت: بر اساس شنیده ها که رسمی نیست، امروز (سه شنبه) رییس جمهوری وزرای پیشنهادی خود برای دو وزارتخانه اقتصاد و کار را به مجلس معرفی می کند.

یارمحمدی در پایان تاکید کرد: امیدواریم هر چه سریع تر دولت تکلیف وزارتخانه هایی که با سرپرست اداره می شود را مشخص کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه