English

عاشقی مرید و مراد در قاب دوربین ثبت شد؛

ثبت تاریخی لحظه ای که اشک در چشمان سردار سلیمانی حلقه زد

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی حین سخنرانی امروز فرماندهی معظم کل قوا در اجتماع ۱۰۰ نفری بسیجیان استان تهران و البرز در ورزشگاه آزادی برای لحظاتی با چشمان اشکبار به فرمایشات فرمانده خود توجه کرد.

ثبت تاریخی لحظه ای که اشک در چشمان سردار سلیمانی حلقه زد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، اجتماع ۱۰۰ نفری بسیجیان استان تهران و البرز امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد و طی آن رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی مطالب مهمی را بیان فرمودند.

در این اجتماع باشکوه و تاریخی فرماندهان ارشد نظ/tags/اجتماع ۱۰۰ نفری بسیجیان استان تهران و البرزامی از جمله سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که از محبوبیت خاصی در میان جوانان ایرانی و حتی جوانان انقلابی کشورهای منطقه برخوردار است، حضور داشت.

اما یکی از نکات جالب توجه اجتماع 100 نفری بسیجیان استان تهران و البرز، لحظه ای است که سردار سلیمانی با چشمان اشکبار به فرمایشات مقام عظمای ولایت گوش می کرد و این لحظه در قاب تصویر ثبت و ماندگار شد.

سردار سلیمانی

ماجرا مربوط به زمانی است که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند "اینکه بر طبق میل دشمن، ترویج کنیم که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، این بزرگترین خیانت به ملت ایران است. این اتفاق نمی‌افتد. من به حول و قوه‌ الهی و به کمک شما، تا جان و توان در بدن دارم، نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد."

زمانی که حضرت آیت الله خانه ای جمله "تا جان و توان در بدن دارم" را بیان فرمودند، اشک در چشمان حاج قاسم حلقه زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه