English

واکنش رسانه های جهان به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها

حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر سرکردگان حادثه تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

واکنش رسانه های جهان به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها

به گزارش خبرگزاری موج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی انتقام از حادثه تروریستی اهواز ساعت ۲ بامداد امروز (دوشنبه ۹ مهرماه) محل استقرار و تجمع تروریست های تکفیری تحت حمایت امریکا و قارون های منطقه در شرق فرات در کشور سوریه را مورد ضربه موشکی قرار داد رسانه‌های مختلف جهان به این اقدام واکنش نشان داده‌اند.

خبرگزاری رویترز با تیتر "ایران بر سر حمله به رژه نظامی، موشک‌هایی به سوی نظامی‌ها در سوریه پرتاب کرده است" خبر حمله به مقر سرکردگان حادثه تروریستی اهواز را منتشر کرد.

شبکه فرانسه 24، با تیتر " اطلاعیه ‌: ایران به سوی مقر تروریست‌ها در سوریه موشک شلیک کرد" و با اشاره به بخش‌هایی از بیانیه سپاه پاسداران اقدام به پخش خبر هلاکت ترویست‌ها کرده است.

شبکه آلمانی دویچه وله،‌ با تیتر "ایران در انتقام حمله اهواز، به سوی نظامی‌های سوریه موشک پرتاب کرد" گزارشی درباره این حمله تهیه کرده است.

خبرگزاری بلومبرگ، با تیتر "ایران با هدف‌گیری سرکردگان جنایت تروریستی اهواز به سوریه حمله کرد" درباره حمله موشکی ایران اطلاع‌رسانی کرده است.

روزنامه ایندیپندنت، با تیتر "ایران با پرتاب موشکی به سوی نظامی‌ها در سوریه، تیراندازی در رژه نظامی را تلافی کرد" اقدام به انتشار این خبر کرده است.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با تیتر "ایران به خاطر حمله به رژه نظامی، موشک‌هایی به سوی تروریست‌ها در سوریه پرتاب کرد" اقدام به پخش خبر حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی کرده است.

خبرگزاری دیلی اکسپرس با اعلام نگرانی از احتمال وقوع جنگ جهانی سوم، با تیتر "ایران در حمله‌ای شبانه، موشک‌های ((مرگ بر آمریکا)) را پرتاب کرد" به بازنشر این خبر پرداخته است.

شبکه سی‌ان‌ان با تیتر "ایران در پاسخ به حمله به رژه نظامی در اهواز، موشک‌هایی به سوی سوریه روانه کرد" اقدام به انتشار این خبر کرده است.

شبکه راشا تودی، در خبری با تیتر "ایران می‌گوید که با پرتاب موشک به سوریه، سرکردگان حمله رژه نظامی را هدف قرار داده است" با عکس‌ها و ویدیوهایی، حمله موشکی را به نمایش درآورده است.

شبکه بی‌بی‌سی با تیتر "ایران به خاطر حمله اهواز، موشک‌هایی به سوی نظامیان در سوریه شلیک کرد" این خبر را منتشر کرده است.

پایگاه خبری د نشنال نیز با تیتر "سپاه پاسداران ایران در پاسخ به حمله مرگبار به رژه نظامی، موشک‌هایی به سوی سوریه پرتاب کرد" این خبر را بازنشر کرده است.

اورشلیم پست، خبرگزاری رژیم صهیونیستی با تیتر " ایران برای انتقام حمله اهواز، موشک‌های بالیستیک به سوی سوریه پرتاب کرد" خبر حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پخش کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه