English

روحانی در دیدار جمعی از رهبران جوامع مسلمان آمریکا:

تروریست های داعشی با عملکرد خود اعتقاد ملت ها به اسلام و دین را سربریدند

رئیس جمهور گفت: جنایت داعش تنها کشتن آدم ها نبوده و نیست. تروریست های داعشی با عملکرد خود تنها به مردم منطقه ظلم نکردند بلکه اعتقاد ملتها به اسلام و دین را نیز سربریدند.

تروریست های داعشی با عملکرد خود اعتقاد ملت ها به اسلام و دین را سربریدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور سه‌شنبه شب به وقت نیویورک و در دیدار جمعی از رهبران جوامع مسلمان در ایالات متحده آمریکا گفت: شما نقش مهمی در آشنایی مردم مسلمان بویژه جوانان با فرهنگ واقعی اسلام دارید؛ جوانانی که همزمان از طرف دشمنان و یا دوستان نادان مورد تهاجم قرار گرفته اند.

روحانی افزود: امروز وظیفه همه ما است که به نسل جوان یاری برسانیم و باید فرهنگ واقعی اسلام را برای آنان تشریح و تبیین و با زبان و عمل درست خود اسلام را تبلیغ کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای منطقه در مبارزه با تروریست ها و بویژه داعش و جبهه النصره اظهار داشت: امروز در سوریه امنیت بیشتری برقرار است اما هنوز مشکلات زیادی وجود دارد. تلاش ما این است که امنیت کامل به آن کشور بازگردانده شود تا به این ترتیب آوارگان سوری بتوانند به کشورشان بازگردند.

روحانی، تروریسم تکفیری را بزرگترین خطر برای چهره رحمانی اسلام برشمرد و تصریح کرد: جنایت داعش تنها کشتن آدم ها نبوده و نیست. تروریست های داعشی با عملکرد خود تنها به مردم منطقه ظلم نکردند بلکه اعتقاد ملتها به اسلام و دین را نیز سربریدند.

رئیس جمهور با بیان اینکه نقش ایران برای بیرون راندن گروههای تروریستی از سوریه بسیار مهم بوده است، اظهار داشت: آینده سوریه حتما باید توسط سوری ها و با رای مردم و انتخابات تعیین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی