English

نماینده فریمان در گفتگوی اختصاصی با موج؛

ایران باید اظهارات اماراتی ها را قاطعانه پاسخ دهد/ پاسخ به تروریست ها باید قاطع و هوشمندانه باشد

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران باید اظهارات اماراتی ها در حمایت از حادثه تروریستی اهواز را قاطعانه پاسخ دهد.

ایران باید اظهارات اماراتی ها را قاطعانه پاسخ دهد/ پاسخ به تروریست ها باید قاطع و هوشمندانه باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج،  پس از حادثه تروریستی اهواز، عبدالخالق عبدالله مشاور ولیعهد ابوظبی در توییتی ادعاهای سخیفی را مطرح کرد.

در واکنش به این اظهارات احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی موج اظهار داشت: حادثه تروریستی اهواز به طور کامل هدایت شده از خارج از کشور و آنهم در آستانه سفر رییس جمهوری به آمریکا است و نمی توان دست های خارجی پشت پرده این حادثه شوم تروریستی را نادیده گرفت.

وی افزود: در شرایطی که قرار است موضوع ایران در سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان مطرح شود، یک کار آمریکایی و با واسطه گری دولت های مرتجع عربی و پیاده سازی و اجرای آن توسط یک گروهک تروریستی در داخل ایران متاسفانه انجام شد که به طور قطع پاسخ درخور و قاطع نیز دریافت خواهد کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هر جا اتفاقی می افتد، داعش که روزهای پایانی زندگی شوم خود را سپری می کند، مدعی انجام آن می شود. اما در این مورد به نظر می رسد که کار گروهک تروریستی الاحوازیه است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اظهارات سخیف مشاور ولیعهد ابوظبی گفت: این اظهارات از یک سو دست های پشت پرده را نمایان می کند و از سوی دیگر آثار بسیار مخربی در منطقه خواهد داشت.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تاکید کرد: دولت، وزارت خارجه و نهادهای مسوول باید قوی ترین برخورد را با این اظهارات و مسوولان اماراتی انجام دهند. چرا که دخالت آشکار در امور داخلی ایران، حمایت آشکار از تروریست ها و دفاع از یک سری جنایتکار است و ما باید پاسخ قاطعی به اماراتی ها بدهیم.

نظر قاضی زاده هاشمی درباره حادثه تروریستی اهواز

نماینده فریمان در خانه ملت ادامه داد: از سوی دیگر باید مستندات این اظهارات را به مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل ارائه داده و نشان دهیم که چگونه تروریست ها با حمایت دولت های مرتجع عربی دست به آشوب در داخلی ایران می زنند.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که برخورد با گروهک های تروریستی باید با چه شیوه ای صورت گیرد؟ گفت: هر ایرانی وطن پرستی معتقد است که باید پاسخ قاطعی به تروریست ها داده شود. اما این پاسخ قاطع باید هوشمندانه هم باشد. بنابراین نیاز است که پاسخی قاطع، هوشمندانه و در زمان و مکان مناسب به تروریست ها داده شود تا درس عبرتی باشد برای هر گروهکی که به دنبال آتش افروزی در ایران اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه