English

یکی دیگر از نمایندگان مجلس به صف مخالفان روسیه پیوست

تداوم انتقادها به رویکرد روسیه در قبال تحریم های ایران

با تداوم انتقادها نسبت به رویکرد روسیه در قبال تحریم های ایران، یکی دیگر از نمایندگان مجلس به صف مخالفان این همسایه شمالی پیوست.

تداوم انتقادها به رویکرد روسیه در قبال تحریم های ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آمریکایی ها مدعی شدند که عراق و روسیه با افزایش تولید و صادرات نفت، کاهش فروش نفت ایران در دوره تحریم ها را جبران خواهند کرد.

از سوی دیگر برخی از مقامات روسی نیز به نوعی این مطلب را تایید می کنند.

به دنبال اتخاذ این رویکرد، انتقادات گسترده ای در فضای مجازی علیه روس ها مطرح شد.

بهرام پارسایی عضو فراکسیون امید و نماینده شیراز در مجلس نیز به این موضوع واکنش نشان داد و در توییتی نوشت: وقتی به خاطر تجارب تلخ تاریخی و عهدنامه‌های ننگین، از در اختیار قراردادن پایگاه هوایی و قرارداد خزر انتقاد کردیم، برخی از شراکت استراتژیک سخن گفتند. حال که روسیه با افزایش تولید نفت جاده صاف کن تحریم ما شده، فکر می کنید مقابل بازگشت قطعنامه‌ها توسط ترامپ می‌ایستد؟ قبلا هم آنها را وتو نکرده.

با تداوم انتقادها، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس نیز به صف مخالفان روسیه پیوست و در توییتی نوشت: جالبه همه میگن صادرات نفت ایران به صفر نخواهد رسید، ولی نواک (وزیر انرژی روسیه) گفته: غیر اوپکی‌ها کسری اوپک را جبران می‌کنند! آقای نواک، آقای پوتین و آقای ابن‌اف معنی این حرف ها چیست؟ در ادبیات سیاسی این اقدام یعنی رکب زدن!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه