English

نماینده ولی فقیه در سپاه:

باید نقشه‌ های دشمنان را نقش بر آب کنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنی آمریکا با ایران به خاطر دین و ایمان مسلمانان است و با این موضوع مشکل دارند؛ باید هوشیار و زیرک باشیم و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم .

باید نقشه‌ های دشمنان را نقش بر آب کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در منزل امام جمعه اهل سنت خاش با مولوی حافظ محمد علی شهنوازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار امنیت کشور ایران اسلامی را مثال زدنی خواند و گفت: امنیت امروز کشور ما با ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی و خون مطهر شهدا و رزمندگان اسلام به ارمغان آمده و مثال زدنی است و باید قدر این امنیت را بدانیم .

وی با اشاره به این مطلب که برای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده ادامه داد: جوانان امروز باید از جوانان گذشته درس فداکاری و ایثار بیاموزند و با الگو پذیری از شهدا و امام شهدا در مسیر الهی و پیروی از ولایت فقیه گام بردارند .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنی آمریکا با ایران به خاطر دین و ایمان مسلمانان است و با این موضوع مشکل دارند؛ باید هوشیار و زیرک باشیم و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم .

مولوی حافظ محمد علی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش هم در این دیدار گفت: ما در کشورمان از امنیت بالایی برخوردار هستیم و این امنیت را مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم .

وی به خدمات سپاه در کشور، اشاره و بیان کرد: خدمات عمرانی، اشتغالزایی و امنیتی سپاه بر هیچ کس پوشیده نیست، امنیت امروز کشور به برکت خدمات سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح است، سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت مردمی توانسته امنیت را در کشور حفظ کند .

مولوی شهنوازی اذعان کرد: خدمات سپاه پاسداران سبب افزایش وحدت شیعه و سنی در کشور شده و سپاه پاسداران نه تنها در ایران اسلامی بلکه در دنیا به عنوان نیرویی قدرتمند شناخته می‌شود که عظمت آن لرزه بر اندام دشمنان انداخته است .

در ادامه سردار مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور هم گفت: نقش ائمه جمعه در پیشبرد اهداف نظام و وحدت بین همه اقوام و مذاهب بسیار مهم است و ائمه جمعه می‌توانند در خصوص خدماتی که توسط نظام تقدیم مردم می‌شود به مردم اطلاع‌رسانی کنند .

وی تصریح کرد: شیعه و سنی باید در کنار هم باشیم تا از اسلام و مسلمین دفاع کنیم تا به‌عنوان الگو در جهان مطرح شویم، تا دین و اسلام را تبلیغ کنیم آنچنان که واقعیت اسلام است و آن را به جهانیان را نشان دهیم .

سردار مارانی به خدمات سپاه در جنوب شرق کشور اشاره و بیان کرد: مردم منطقه به‌خوبی از اقدامات سپاه در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی آگاه هستند، اشتغال‌زایی، عمران روستایی، مسکن، مدرسه، کشاورزی، کمک‌های اجتماعی، بهداشت و درمان از جمله اقداماتی است که به لطف خدا سپاه در این منطقه انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی