English

ادعای عجیب در روزنامه خراسان؛

آمار پیر دختران و زنان مطلقه و بیوه بسیار بالا است

روزنامه خراسان در مطلبی به نقل از مخاطبان خود مدعی شد که آمار پیردختران و زنان مطلقه و بیوه بسیار بالا است.

آمار پیر دختران و زنان مطلقه و بیوه بسیار بالا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در ستون حرف مردم روزنامه خراسان مطلبی در خصوص آمار پیر دختران و زنان مطلقه منتشر شده که جای تعجب دارد.

در این مطلب آمده است: الان با وجود آمار بسیار بالای پیردختران و زنان مطلقه و بیوه، تعدد زوجات برای مردانی که توانایی دارند یک واجب کفایی است.

استفاده از عبارت "واجب کفایی" این مطلب را به ذهن متبادر می کند که گویند یکی از دانش آموختگان حوزه های علمیه است، اما در ادامه این مطلب می خوانیم: بنده خودم یک پزشکم. دو تا زن دارم و با زندگی بسیار عالی برای دو همسرم و بچه های بسیار خوب، برکت و لطف خدا را دقیقا احساس می کنم.

این دیدگاه که در روزنامه خراسان منتشر شده، با نظرات رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی تفاوت بسیار زیادی دارد.

چرا که چندی پیش فتوایی منتسب به معظم له در کانال‌ها منتشر شد که مدعی بود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تعدد زوجات را در شرایط فعلی جامعه مستحب می‌دانند.

در همان زمان برخی از رسانه ها طی گزارش هایی نوشتند: شنیده شده اخیرا در جمعی با حضور رهبری، یکی از حضار از ایشان درباره صحت این فتوا سوال می‌پرسد.

آیت‌الله خامنه‌ای با شنیدن این مطلب برافروخته شده‌اند و متعجب گفته‌اند که اصلا بنده همچین فتوایی ندارم و اصلا همچین چیزی را قبول ندارم؛ چه کسی این را گفته است؟ آقایان حتی به شوخی هم نباید درباره تعدد زوجات حرف بزنند، که باعث دلسردی خانم‌ها می‌شود.

جالب آنکه رهبر انقلاب این نظر را در محل‌ کارشان هم اجرایی کردند و هشدار داده‌اند که افراد شاغل در بیت رهبری اگر همسر دوم اختیار کنند، اخراج می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه