English

امام جمعه هرمز:

امر به معروف یک وظیفه همگانی است

امام جمعه هرمز گفت: مسؤولان باید پیش از بروز بحران به فکر مردم باشند و نگذارند تا بحران بالا بگیرد و بعد به دنبال حل آن برآیند.

 امر به معروف یک وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام مهدی دری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جزیره هرمز اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تبعیت از رهبری و پاسخی به توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود و از اکنون باید خودمان را برای حضوری با شکوه در انتخابات سال آینده آماده کنیم.

وی با با تقدیر از حماسه بزرگ مردم جزیره هرمز همپای با مردم سراسر ایران اسلامی، افزود: دو وظیفه مهم در پیش روی ما قرار دارد. شرکت در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان دشمنان است و دقت در انتخاب کاندیدا که سرنوشت کشور وابسته به دقت ما دارد.

امام جمعه هرمز اضافه کرد: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مانند همه فرمایشات گوهربار ایشان در مقاطع مختلف نقشه راه حرکت ما در آینده را مشخص کرد و ما باید تأکیدات ایشان در خصوص موضوع بی‌معنا بودن موضوع آشتی‌ملی با فتنه‌گران و جدی‌گرفتن توطئه‌‌های آنان را با دقت و هوشیاری کامل درک کرده و در آینده به عنوان یک تجربه گران‌بها به کار بگیریم.

دری با اشاره به مشکلات و حوادث اخیر در اثر بارندگی در نقاط مختلف کشورمان، گفت: جلوی مشکلات باید پیش از وقوع آن گرفته شود و طوری نباشد که بعد از وقوع بحران و بروز آسیب، مسؤولان به فکر مردم بیفتند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود از همه آحاد جامعه خواست تا موضوع امر به معروف را در همه شئون جامعه مورد توجه قرار دهند و آن را محدود به فرد و گروه و ارگان خاصی ندانند.

خطیب جمعه هرمز تأکید کرد: اگر جلوی فساد را در جامعه نگیریم فردا گریبان‌گیر خانواده خود ما نیز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه