English

عضو کمیسیون امنیت ملی:

جدال رییس جمهور و مجلس ساخته ذهن بدخواهان است/ طرح سوال از رییس جمهور برای مچ گیری نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح سوال از رییس جمهور برای مچ گیری نیست، گفت: جدال رییس جمهوری و مجلس ساخته ذهن بدخواهان است.

جدال رییس جمهور و مجلس ساخته ذهن بدخواهان است/ طرح سوال از رییس جمهور برای مچ گیری نیست

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: پس از آنکه مجلس طرح سوال از رییس جمهور را در دستور کار قرار داد، موضع گیری های منفی علیه نمایندگان را شاهد بودیم و حتی آقای روحانی این کار را خارج از چارچوب قانون اساسی خواند.

وی افزود: این در حالی است که هدف از طرح سوال، مچ گیری از دولت و شخص رییس جمهوری نیست و نمی خواهیم شان و کرامت رییس جمهوری در صحن علنی نادیده گرفته شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نمی توان منکر مشکلات موجود در کشور و به ویژه در حوزه اقتصادی شد و به همین دلیل یک چهارم نمایندگان تصمیم گرفتند که از رییس جمهوری در این ارتباط سوال کنند و هدف و رویکرد طرح سوال از رییس جمهور افزایش همکاری میان دولت و مجلس برای رفع مشکلات بود.

نقوی حسینی

نقوی حسینی گفت: متاسفانه عده ای تلاش کردند که اقدام نمایندگان را ناشی از چالش و جدال بین رییس جمهور و مجلس تعبیر کنند که به طور قطع این تفکر، ساخته ذهن بدخواهان است و وکلای مردم هرگز حاضر به اقدامی که آرامش جامعه را بر هم بزند، نیستند.

وی با انتقاد از برخی از ارکان دولت که به مخالفت با طرح سوال از رییس جمهور اقدام کرده اند، گفت: چرا نباید از شرایط ایجاد شده برای همراهی بیشتر دولت و مجلس استفاده کنیم و در این جلسه می توانیم با هم اندیشی مثبت، راهکارهای برون رفت از مشکلات فعلی را بررسی و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

نقوی حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد که رییس جمهوری مسائل مهم که عامل اصلی مشکلات اقتصادی است را در جلسه طرح سوال با نمایندگان در میان گذاشته و شرایط افزایش همکاری قوای مقننه و مجریه را فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه