English

واعظی:

تغییر رئیس بانک مرکزی یک عمل درست بود

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تغییر رئیس بانک مرکزی یک عمل درست بود و زمانی که متوجه شدند فردی هدف و برنامه دارد این تغییر را انجام دادند.

تغییر رئیس بانک مرکزی یک عمل درست بود

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز  رئیس بانک مرکزی درباره بسته جدید ارزی گزارشی ارائه کرد و وزرا در خصوص هماهنگی ‌های بیشتر صحبت کردند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: امیدوارم با اجرای این بسته عرضه ارز صادراتی بیشتر شود و نزخ ارز همچنان سیر نزولی خود را ادامه دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر در هیئت دولت همچنان ادامه دارد یا خیر، گفت: آقای رئیس جمهور تغییر را برای گام برداشتن رو به جلو می‌دانند و زمانی تغییر انجام می‌دهند که تغییر گامی رو به جلو باشد.

واعظی ادامه داد: تغییر رئیس بانک مرکزی یک عمل درست بود و زمانی که متوجه شدند فردی هدف و برنامه دارد این تغییر را انجام دادند.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اینکه تغییرات زیادی باید در کابینه صورت گیرد، درست نیست. اگر فردی جای فرد دیگری بیاید و نتواند اهداف مشخص شده را محقق کند مانند قرص مسکنی است که یک هفته یا یک ماه کارایی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه