English

محمدرضا ملکشاهی‌راد:

استیضاح وزیر آموزش‌ و پرورش در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش کلید خورده و در دستور کار نمایندگان خانه ملت قرار دارد.

استیضاح وزیر آموزش‌ و پرورش در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: استیضاح سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش کلید خورده و در دستور کار نمایندگان خانه ملت قرار دارد.

وی به دلایل این استیضاح اشاره کرد و افزود: عدم اجرای سند تحول بنیادین، عدم اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان، عدم دقت و جعل تاریخ در کتب درسی دانش‌آموزان، بی‌توجهی به پرداخت مطالبات فرهنگیان و همچنین بی‌توجهی به مشکلات رفاهی آنان از جمله دلایل استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش است.

استیضاح بطحایی وزیر اموزش و پرورش

در خصوص بکارگیری معلمین حق‌التدریس کارشکنی شده است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش‌وپرورش مشکلات و نقاط ضعف دیگری دارد که از جمله می‌توان به عدم توجه به معلمین حق‌التدریس و کارشکنی در مسیر قانونی کردن به‌کارگیری آنان، عدم وجود ضابطه در انتخاب مدیران، کاهش اعتبارات آموزش‌ و پرورش به دلیل عدم پیگیری و مدیریت و تأثیرگذاری در دولت از سوی شخص وزیر اشاره کرد.

کاهش اعتبارات سازمان نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان نیز از موارد استیضاح است

وی کاهش شدید اعتبارات سازمان نوسازی مدارس و تضعیف دانشگاه فرهنگیان را از دیگر عوامل استیضاح وزیر آموزش‌ و پرورش نام برد و خاطرنشان کرد: عدم توجه و عدم توان اجرای برنامه‌ای ارائه‌شده به مجلس در کنار موارد ذکر شده منجر به این شد که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نظر به استیضاح وزیر آموزی و پرورش داشته باشند.

بروز مشکلات اخلاقی در مدارس، یکی از مهم‌ترین دلایل استیضاح بطحایی است

به گفته ملکشاهی‌راد، بروز برخی مسائل و مشکلات در مدارس، از جمله اذیت و آزارها جنسی نیز از دلایل مهم این استیضاح است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه