English

شمخانی تاکید کرد؛

روز قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام است

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، روز قدس را کابوس جنایتکاران صهیونیست خواند و گفت: حمایت ایران از آرمان فلسطین، اصولی و اعتقادی است.

روز قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری موج، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با دعوت از مردم سلحشور و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این روز مبارک، میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام برای دفاع از آرمان فلسطین و مقاومت در برابرظلم، تجاوز و سلطه طلبی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، حمایت ایران از آرمان فلسطین را اقدامی اصولی، اعتقادی و ناشی از تکلیف دینی عنوان کرد و افزود: پیروزی‌های مستمر محور مقاومت در سوریه موجب افزایش خودباوری و انگیزه کشورهای اسلامی در برابر سلطه طلبی رژیم صهیونیستی شده است.

شمخانی افزود: مردم قهرمان و شجاع فلسطین هیچگاه منتظر مذاکرات و تصمیم دیگران نماندند و غیرت اسلامی خویش را در دفاع از قدس شریف و آرمان آزادی فلسطین با جهاد وایثاردرمقابله با این رژیم کودک کش به نمایش گذاشتند.

وی روز قدس را کابوسی برای جنایتکاران رژیم صهیونیستی توصیف کرد وافزود: سردمداران وحشت زده این رژیم در آستانه این روز بزرگ از طرفی با کشتار مردم فلسطین و هدف قرار دادن امدادگران اوج سبُعیت خود را نشان می دهند و از طرفی، با دورگردی در اروپا در صدد تضعیف اصلی ترین حامی مردم فلسطین یعنی جمهوری اسلامی ایران هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: حضور میلیونی و پر شکوه تر مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن خنثی کردن اقدامات مذبوحانه آنان نشان خواهد داد با وجود توطئه های گوناگون نظام سلطه، موضوع فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی همچنان اولویت اصلی جهان اسلام است و نزدیک است روزی که میراث ماندگار خمینی کبیر مرگ رژیم جعلی و جنگ افروز صهیونیستی را رقم زند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه