English

سرلشکر باقری:

استان خوزستان در همه ماموریت‌های نیروهای مسلح جایگاه ویژه ای دارد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استان خوزستان از جمله حیاتی‌ترین استان‌های کشور است و در همه ماموریت‌های نیروهای مسلح از جمله در برابر تهدیدات خارجی و امنیت خارجی و داخلی، جایگاه ویژه ای دارد.

استان خوزستان در همه ماموریت‌های نیروهای مسلح جایگاه ویژه ای دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با آیت‌ الله سید محمد علی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سفر سه روزه خود به استان خوزستان، گفت: دین بزرگی نسبت به خوزستان داریم و البته این استان از جمله حیاتی‌ترین استان‌های کشور است و در همه ماموریت‌های نیروهای مسلح از جمله در برابر تهدیدات خارجی و امنیت خارجی و داخلی، جایگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: در سه روز گذشته بنا بر این بود که واحدهای مختلف دریایی، هوایی، زمینی، پدافند، ارتش و سپاه را مورد بررسی قرار دهیم و با فرماندهان، مسایل موردنظر در میان گذاشته شود. تدابیری از سوی مقام معظم رهبری است که با همکاران در نیروهای مسلح در میان گذاشته شد. باید به امر حضرت آقا از دفاع و امنیت استان مطمئن باشیم.

باقری گفت: براساس گزارش‌ها و بررسی‌ها، مساله حادی در استان وجود ندارد و در ابعاد مسوولیت نیروهای مسلح در حوزه دفاع و امنیت، وضعیت مناسب است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: در سال ۹۶ فعالیتی متناسب با شعار سال در نیروهای مسلح آغاز شد؛ با توجه به جمعیت ۶۰۰ هزار نفری سربازان تصمیم برآن گرفتیم تا این جمعیت علاوه بر آموزش‌های نظامی، مهارت هم بیاموزند و به آن‌ها گواهی‌نامه معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای داده می‌شود.

آیت‌ الله موسوی‌ جزایری نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور سرلشکر باقری در استان خوزستان، گفت: فعالیت نیروهای مسلح در مهارت‌آموزی به جوانان بسیار مطلوب و موثر است چراکه بیکاری تبدیل به مشکل شده و ما از ناحیه آن احساس خطر می‌کنیم.

وی عنوان کرد: با ورود جهاد کشاورزی و گسترش کارهایی در حوزه دام و کشاورزی، هم مساله اشتغال حل می‌شود و هم اینکه فضای صادرات به دیگر کشورها فراهم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی