English

جهانگیری:

مشکلات امروز کشور نتیجه کار احمدی نژاد است

معاون اول رییس‌جمهور گفت:‌کسی که هشت سال رییس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است.

مشکلات امروز کشور نتیجه کار احمدی نژاد است

به گزارش خبرگزاری موج، معاون اول رییس جمهور، اسحاق جهانگیری امروز  صبح شنبه 1 اردیبهشت با حضوردر نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: مردم همواره در مقاطع بحرانی به کمک نظام آمدند و این نظام همواره بر دوش مردم بوده است. کسی که هشت سال رییس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است.

شما نظام را تهدید می‌کنید

وی افزود: شما با کشور چه کردید؟ منابع کشور را چگونه هزینه کردید؟ شما می‌خواهید سیل راه بیندازید. شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حق خودتان را بدانید. ما پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم. با وجود همه انتقادات با هم تا پای جان پای نظام ایستاده‌ایم.

اجلاس عمومی شورای عالی استان ها

کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده است

جهانگیری ادامه داد: اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید که تحمل نمی‌کنند که کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده و اخطار بدهد، امیدوارم به خودتان بیایید. اگر مسائلی با افراد دارید آنها را حل کنید.

ادامه دارد...

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی