English

بروجردی مطرح کرد؛

روسیه سیاست مشابه ایران دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی سوریه حمایت می‌کند و روسیه نیز سیاست مشابه ایران را دارد.

روسیه سیاست مشابه ایران دارد

به گزارش خبرگزاری موج، علاء الدین بروجردی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت گسترده ای را از داعش در طول سال های طولانی جنگ تحمیلی به روسیه، داشتند، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی فکر می کردند با این روش و گسیل ده ها هزار تروریست از ده ها کشور دنیا می توانند ساختار سیاسی حاکم بر سوریه را تغییر دهند، اما عملا شکست خوردند.

وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل امروز به عنوان شکست خورده این صحنه به دنبال این هستند که مرحله استقرار سوریه و برقراری امنیت پایدار در این کشور را به هم بزنند و برای خود سهمی هم تعریف کرده اند که به ناحق و غیرقانونی است.

بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکا با اقداماتی که در شرق فرات انجام داده به دنبال این است بتواند در آن جا پایگاه ایجاد کند و ماندگار شود.

روس ها هم قاطعانه در مقابل تهدید های آمریکا ایستاده اند

بروجردی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی سوریه حمایت می کند، افزود: کشور بزرگ روسیه نیز سیاست مشابه ایران را دارد و روس ها هم قاطعانه در مقابل تهدید های آمریکا ایستاده اند.

وی یادآور شد: اگر ترامپ بخواهد بازی بچگانه خود را ادامه دهد، قطعا به منافع آمریکا در منطقه ضربه شدیدی وارد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه