English

بیت مرحوم آیت‌ الله شاه‌ آبادی در پیامی از مردم قدردانی کرد

بیت مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی نماینده فقید مجلس خبرگان با صدور پیامی از عموم مردم قدردانی و تشکر کرد.

بیت مرحوم آیت‌ الله شاه‌ آبادی در پیامی از مردم قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، بیت مرحوم آیت‌ الله شاه‌ آبادی نماینده فقید مجلس خبرگان با صدور پیامی از عموم مردم قدردانی و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم :

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لاتُسَدُّ ، و هُوَ نَجمٌ طـمِس ، و مَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ

سال نو را درحالی آغاز نمودیم که سوگوار فقدان فقیهی ارزشمند از تبار عالمان بزرگ که هرکدام افتخاری از صفحات تاریخ تشیع در این سرزمین مشعشع به انوار ولایت علویه می باشند، بودیم، که به فرموده حضرت ختمی مرتبت مصیبتی غیرقابل جبران می‌باشد.

فقیهی وارسته که تمامی هم و غم او درطول عمرش خدمت به شریعت وامت محمدی صلوات الله علیه وآله بود و در رسیدن به این هدف هیچ امری هرچند کهولت سن وبیماری برایش صعب و دشوار نبود.

حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره مجاهدت‌ها و خون‌های  پاک مردم مؤمن بوده است را از اوجب فرائض می دانست همانگونه که کوتاهی در رسیدگی به امورعامه ونیازمردم را ذنب لایُغفر می‌شمرد.

مردم، خصوصا جوانان را همچون فرزندان خویش می‌دانست و از مشکلات‌شان رنج می‌برد و برای رفع آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌نمود.

عاشق ودلباخته اهل بیت عصمت و طهارت خاصه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثناء و امیدوار به شفاعت آن امام رئوف بود.

افسوس که پس ازطی بیماری و تحمل فقدان همسر مومنه اش روح پاکش از کالبد جان جداگشته به اولیائش پیوست و ما و همه دلدادگانش را دادغدار فراقش نمود.

آن‌چه که دراین مدت موجب کاهش آلام بازماندگان آن فقید سعید گردید، ابراز لطف و محبت مؤمنین، به ویژه علماء اعلام و مراجع عظیم الشان تقلید حفظهم الله تعالی به خصوص عنایت پدرانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله تعالی به این بیت بوده است.

زبان وقلم قاصر از تقدیر از این همه ابراز محبت و لطف می باشد که با حضور خویش در مراسم تشییع و ترحیم جلوه ای باشکوه از قدرشناسی نسبت به روحانیت خدوم و مردمی را به نمایش گذاشتند.

امیدواریم خداوند به همه اعزه و سروران جزای خیر عنایت فرموده و به بازماندگان و شاگردان و دوستداران آن فقیه عارف، صبر و اجر عنایت فرماید.

الاحقر نورالله شاه آبادی عفی عنه
بیت مرحوم آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه