English

مسئولان باید روی حرف‌هایی که می‌گویند ایستادگی کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بی‌عدالتی در توزیع امکانات در استان‌های مختلف سبب دامن زنی به تفرقه می‌شود.

مسئولان باید روی حرف‌هایی که می‌گویند ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری موج، خطیب نماز جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مسئولان باید روی حرف هایی که می گویند ایستادگی کنند تا مردم دلسرد نشوند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بهترین اعمال تحویل سال و در ایام عید صله ارحام است به‌ویژه اقوام نیازمند هستند که این امر هم در قرآن و هم روایت ائمه اطهار به آن اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات در صورتی اتفاق می افتد که اختلافات میان مسئولین مرتفع شود و با همکاری یکدیگر بتوانند مشکلات مردم را حل کنند از این رو مسئولین باید از فرصت‌ها استفاده کنند و به نحو احسنت از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: آذربایجان غربی استان بسیار حساسی است که باید اختلافات دینی و قومی کنار گذاشته شوند تا بتوان به صورت شایسته به مردم این استان خدمت شود.

اختلافات در رنگ و زبان و قومیت توسط خدا آفریده شده‌اند

وی تصریح کرد: اختلافات در رنگ و زبان و قومیت توسط خدا آفریده شده‌اند و نشانه‌ای از خداوند بوده و نباید از وسوسه‌های شیطان برای سو استفاده از این تفاوت برای دور کردن اقوام اطاعت کرد.

قریشی بیان کرد: مسئولان باید روی حرف‌هایی که می‌گویند ایستادگی کنند تا مردم به آنان اعتماد کنند چرا که وعده‌های که عمل نمی‌شوند سبب دلسردی مردم می‌شوند سبب از بین رفتن اعتماد مردم به حرف مسئولان می‌شود.

وی یادآور شد: عدالت اجتماعی سبب ایجاد فضایی در جامعه می‌شود که مسئولان در آن به مردم خدمت کنند و عدالت اجتماعی مسئله‌ای است مورد تاکید رهبری بوده و بی عدالتی در جامعه اسلامی غیر قابل قبول است.

مسئولان کشور باید به همه استان به صورت عادلانه توجه کنند

مدرس دانشگاه ارومیه افزود: مسئولان کشور باید به همه استان به صورت عادلانه توجه کنند و نباید فقط به استان‌های خاص توجه کنند و رعایت نکردن این امر سبب تفرقه در کشور می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: همه مردم و مسئولان در قبال بیت‌المال مسئولان هستند و باید در اسراف در آن جلوگیری کنند و نباید بگذارند بیت‌المال توسط برخی تخریب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی