English

علم الهدی:

دشمن در صدد است رحمانیت را از نهاد امام جمعه بگیرد

امام جمعه مشهد با اشاره به لزوم برنامه ریزی شورای ائمه جمعه برای مقابله با جریانات رسانه ای طراحی شده از سوی دشمن گفت: در آلودگی رسانه ای دشمن در صدد است که عنوان رحمانیت را از نهاد امام جمعه بگیرد و این نهاد را یک طرفه جلوه بدهد و در این راه از هیچ نفاقی خودداری نمی کند.

دشمن در صدد است رحمانیت را از نهاد امام جمعه بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله احمد علم الهدی امام جمعه شهر مشهد صبح امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به لزوم برنامه ریزی شورای ائمه جمعه برای مقابله با جریانات رسانه ای طراحی شده از سوی دشمن گفت: در آلودگی رسانه ای دشمن در صدد است که عنوان رحمانیت را از نهاد امام جمعه بگیرد و این نهاد را یک طرفه جلوه بدهد و در این راه از هیچ نفاقی خودداری نمی کند. 

امام جمعه مشهد با اشاره به ساماندهی جریان امامان جمعه در سراسر کشور اظهار کرد: روزی بود که وقتی امام جمعه ای به منطقه ای می رفت، نه مصلا، دفتری برای استقرار یا خودرویی برای ایاب و ذهاب وجود نداشت اما امروز ناظر این هستیم که در دورترین نقاط امکانات اولیه به خوبی فراهم است و ائمه جمعه از این جهت، دغدغه ای ندارند.

وی افزود: انتخاب صفت رحمانی از سوی رهبری برای شورای ائمه جمعه، از لطیفه ای خاص برای خود برخوردار است. امامان جمعه در عین حال که باید رحمت و شفقت داشته باشد، این رحمت باید از نوع رحمانی باشد که سراسر جامعه را فرابگیرد.

امام جمعه مشهد با اشاره به لزوم برنامه ریزی شورای ائمه جمعه برای مقابله با جریانات رسانه ای طراحی شده از سوی دشمن گفت: در آلودگی رسانه ای دشمن در صدد است که عنوان رحمانیت را از نهاد امام جمعه بگیرد و این نهاد را یک طرفه جلوه بدهد و در این راه از هیچ نفاقی خودداری نمی کند. مدیریت ائمه جمعه باید برای تقابل نیرومند در برابر تبلیغات دشمن است اقدام کند.

علم الهدی افزود: امام جمعه، عنصر و تریبون نماز جمعه جریانی است که ممکن است وظیفه خود را به درستی انجام دهد اما شکوفایی این تریبون باید در ابعاد مختلف جزء برنامه های مورد توجه شورای ائمه جمعه باشد. ادامه تریبون با امام جمعه است اما تاثیرگذاری آن در التهابات سیاسی و اجتماعی امروز با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه