English

جندقیان:

وزیر کشور با تأسیس ۱۷۲ دهیاری جدید در ۳ استان موافقت کرد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از صدور مجوز تأسیس دهیاری برای ۱۷۲ روستای متقاضی و واجد شرایط در استان‌های خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و بوشهر با موافقت و ابلاغ وزیر کشور خبر داد.

 وزیر کشور با تأسیس ۱۷۲ دهیاری جدید در 3 استان موافقت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سعید رضا جندقیان با بیان مطلب فوق گفت: به دنبال احساس نیاز اهالی تعدادی از روستاهای سه استان ذکر شده که فاقد دهیاری بودند، پس از بررسی‌های صورت گرفته در این زمینه، وزیر کشور با تأسیس دهیاری در ۱۷۲ روستای این استان ها، در صورتی که خارج از محدوده شهرهای همجوار باشند، موافقت کرد و موضوع راتب به استانداری‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: در استان خراسان رضوی مجوز دهیاری برای ۹۱ روستا صادر و تعداد مجوزهای دهیاری صادر شده این استان به 2587 رسید. همچنین برای۶۲  روستای استان چهارمحال و بختیاری هم مجوز تاسیس دهیاری صادر و به این ترتیب تعداد مجوزهای دهیاری‌ صادره برای این استان به ۵۶۶ رسید.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با تأسیس دهیاری در ۱۹ روستای استان بوشهر هم موافقت شد که تعداد مجوزهای دهیاری‌ صادره برای این استان به ۳۸۱ رسید.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور، جندقیان با بیان اینکه در صورتی که روستائی واجد شرایط جمعیتی برای تاسیس مجوز دهیاری باشد، شورای اسلامی روستا باید به نمایندگی از اهالی روستا برای این امر اعلام آمادگی نماید، اعلام کرد: تعداد مجوزهای دهیاری صادره در سراسر کشور در حال حاضر به ۳۳ هزار و ۸۸۴ رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه