English

مردم کمک‌های خود را از طریق سازمان هلال احمر به دست آسیب‌دیدگان برسانند

هلال احمر نهادی قابل اعتماد و دارای کارنامه درخشان است که مردم باید کمک‌های خود را از طریق این سازمان خیریه به دست آسیب‌دیدگان برسانند.

مردم کمک‌های خود را از طریق سازمان هلال احمر به دست آسیب‌دیدگان برسانند

به کگزارش خبرگزاری موج، غلامعلی جعفرزاده با حضور در جمعیت هلال احمر استان گیلان و تقدیر از زحمات مدیرعامل، کارکنان و اعضای داوطلب در جمع آوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان گفت: هلال احمر نهادی قابل اعتماد و دارای کارنامه درخشان است که مردم باید کمک‌های خود را از طریق این سازمان خیریه به دست آسیب‌دیدگان برسانند.

زلزله زدگان بم و به ویژه رودبار مظلومانی بودند که حق آنها ادا نشد

وی با اشاره به زلزله رودبار و بم گفت: زلزله زدگان بم و به ویژه رودبار مظلومانی بودند که به دلیل نبود امکانات و فضای مجازی در آن زمان حق آنان ادا نشد و در سکوت رسانه ای مردم با غم و رنج روزگار خود را سپری کردند که غمی بزرگ برای مردم مظلوم منطقه بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل اصلی سرمای هوا و اعلام بارندگی در روزهای آینده در منطقه زلزله زده است که باید تمامی نهادهای کمک رسان تلاش خود را برای کمک به مردم منطقه جهت اسکان موقت و سرپناه امن کنند.

جعفرزاده افزود: بر طبق آمار اعلام شده ۱۲ هزار خانه دچار آسیب جدی شده که با توجه به فرا رسیدن فصل سرما باید با برنامه ریزی درست و تقسیم بندی روستاها و شهر به مناطق کوچک هر چه زودتر خانه‌ها ساخته و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

وی همچنین تاکید کرد: شفاف سازی از میزان کمک ها و نحوه ارسال به منطقه اعتماد مردم را بیشتر می کند تا بیش از قبل به هلال احمر اعتماد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه