English

نماینده موافق وزیر علوم:

حمایت از کارآفرینی در دانشگاه از مهمترین برنامه های غلامی است

دهمرده گفت: حمایت از کارآفرینی در دانشگاه ها با توجه به بیکاری دانشگاهیان، حمایت از زیرساخت مناطق محروم، ارتباط بین دانشگاه و صنعت، پذیرش دانشجوی خارجی و تقویت پارک‌های علم و فناوری جهت تجاری سازی از جمله برنامه های علمی آقای غلامی است.

حمایت از کارآفرینی در دانشگاه از مهمترین برنامه های غلامی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، حبیب‌الله دهمرده به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با اشاره به ویژگی های برنامه غلامی گفت: حمایت از کارآفرینی در دانشگاه ها با توجه به بیکاری دانشگاهیان، حمایت از زیرساخت مناطق محروم، ارتباط بین دانشگاه و صنعت، پذیرش دانشجوی خارجی، تبدیل علم به فناوری و تقویت پارک‌های علم و فناوری جهت تجاری سازی از جمله برنامه های علمی آقای غلامی است.

به گفته وی انتقال دانش فنی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان، ارتقای کیفی آموزش و تاکید بر افزایش مهارت‌های آموزشی دانش آموختگان، بازنگری در ساختارهای راهبردی وزارت علوم در حوزه تصدی گری و اهتمام ویژه برای سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت، التزام بخشی به سیاست گذاری علمی، به کارگیری افراد توانمند، شایسته و لایق در مدیریت کلان و عدم سیاسی کاری در تصمیم گیری‌ها از دیگر برنامه های آقای غلامی به شمار می آید.

دهمرده گفت که وزیر پیشنهادی علوم به دنبال راه اندازی کرسی‌های آزاداندیشی، تحول در علوم انسانی، توسعه تشکل‌های دانشجویی و صنفی و بهره گیری از ظرفیت های آنها است.

وی غلامی را فردی متدین ولایی با سابقه مدیریتی و دارای اعتدال در مشی دانست و گفت: آقای غلامی به منویات رهبری به اقتصاد مقاومتی و استفاده از مدیران شایسته و شایسته سالاری معتقد است.

دهمرده، با اشاره به سابقه غلامی در دانشگاه های شهرستانی گفت: این سابقه نشان می‌دهد که ایشان می تواند مشکلات دانشگاه‌ها را به خوبی درک کند و از تمام نمایندگان می خواهم به آقای غلامی رای بسیار بالا دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه