English

نماینده مردم شیراز خطاب به وزارت کشاورزی

چرا پول گندم کاران پرداخت نمی شود؟

نماینده مردم شیراز با اشاره به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه گفت: چرا پول گندم کاران پرداخت نمی شود؟

چرا پول گندم کاران پرداخت نمی شود؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، علی اکبری در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز وفات حافظ گفت: به قول شهید مطهری حافظ در وهله اول یک مفسر، حافظ قرآن و مدبر و در وهله بعد یک شاعر است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: رفتار تکفیری‌ها در حمله به مجلس و حرم، رفتار زشت ترامپ در سازمان ملل، شهادت حججی، سخنرانی شجاعانه رییس‌جمهور در سازمان ملل، مشارکت توده‌های مردم در انتخابات طی ماه‌های گذشته اتفاق افتاد. بی‌تردید پشتوانه مردم برای نظام موجب مشروعیت نظام و نهادینه کردن پایگاه مردمی نظام است.

وی تاکید کرد: تا مادامی که تریبون‌داران نظام همدل و همراه باشند آسیبی متوجه نظام نمی‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: اشتغال در گرو سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری در گرو امنیت است. در حالی که شروع یک فعالیت اقتصادی در کره جنوبی حداکثر طی ۴ روز انجام می‌شود در ایران با پدیده‌های ناامن کننده‌ای چون قاچاق، القاء‌ ناامیدی به جامعه و نظارت ضعیف بر اقتصاد و امنیتی کردن فضای اقتصادی روبرو هستیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس متذکر شد: بانک‌ها باید به جای دریافت سود از تسهیلات گیرنده، هزینه‌های خود را از جابجایی پول و صدور ضمانت نامه‌ها تامین کنند.

وی خواستار توسعه زیرساخت‌های تجارت الکترونیک شد و خاطر نشان کرد: از بین رفتن ۲۰ درصد مشاغل سنتی در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: خشک شدن تالاب‌های کشور، برداشت آب از منابع زیرزمینی و هشدارهای پی‌درپی کارشناسان را باید جدی گرفت و احکام برنامه ششم توسعه در این حوزه‌ها به جدیت اجرایی شود.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دامن زدن به قومیت‌گرایی را خطرناک توصیف کرد و افزود: تاکید بر بومی‌گرایی و بومی‌گزیزی پدیده خطرناکی است. همه اقوام ایرانی سوار بر یک کشتی هستند و باید مراقب بود تا این کشتی با این قبیل سخنان به انحراف کشیده نشود.

وی  همچنین در پایان خطاب به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه سوال کرد که چرا پول گندم‌کاران پرداخت نمی‌شود؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی