English

مرحوم هاشمی اسطوره تاریخ خواهد شد

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی تصریح کرد: ما نمی خواهیم آیت الله هاشمی رفسنجانی را اسطوره کنیم، اما چه بخواهیم یا نه آیت الله هاشمی رفسنجانی اسطوره تاریخ خواهد شد، اگرچه سعی داریم او را اسوه اهداف متعالی معرفی کنیم.

مرحوم هاشمی اسطوره تاریخ خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه باید بتوانیم ابعاد وجودی آیت الله هاشمی رفسنجانی را به بهانه های مختلف بازشناسی کنیم، اظهار داشت: این همایش یک فرصت مغتنمی است چون ایشان یک شخصیت ذی وجوه است و برای نسل آینده باید شناخته شود.

بروجردی تصریح کرد: ما نمی خواهیم آیت الله هاشمی رفسنجانی را اسطوره کنیم، اما چه بخواهیم یا نه آیت الله هاشمی رفسنجانی اسطوره تاریخ خواهد شد، اگرچه سعی داریم او را اسوه اهداف متعالی معرفی کنیم.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: اعتلای نام اسلام و جمهوری اسلامی از زحمات ایشان است.

وی گفت: امروز که یکسال از درگذشت این عالم ربانی میگذرد، هنوز هم گام های نخستین را برای شناختن وی به جامعه برنداشتیم و لازمه آن این است که در حوزه تفکر، یک گریزی به اقدامات ایشان زده شود.

بروجردی خاطرنشان کرد: نسل امروز از شناخت کافی از آنچه برای انقلاب اسلامی زحمت کشیده شده است فاصله دارد و از این رو باید بتوانیم آن را در اندیشه ها بارور کنیم تا مثمرثمر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه