English

جنگ احزاب مدرن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که جنگ احزاب مدرن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است، گفت: مرام و شیوه مدیریت امام حسین(ع) الگوی مناسبی برای دفع توطئه دشمنان در عصر امروز است.

جنگ احزاب مدرن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که جنگ احزاب مدرن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است، گفت: مرام و شیوه مدیریت امام حسین(ع) الگوی مناسبی برای دفع توطئه دشمنان در عصر امروز است.

غلامحسین غیب پرور در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد، فرمانده‌هان ارشد سپاه پاسداران، مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) و سپاه الغدیر یزد برگزار شد، با اشاره به تقارن این برنامه با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس ما با هدف حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر مستکبران انجام شده است.

وی با اشاره به واقعه کربلا، افزود: امام حسین(ع) مجموعه‌ای از جهاد اکبر و جهاد اصغر است و باید مرام او را هر زمان و در هر مسئله‌ای در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که غفلت جاهلانی که در برابر امام حسین(ع) ایستادند قابل تحمل بوده است، تصریح کرد: خواص و کسانی که فقط نصیحت می‌کردند بیشتر از لشکریان کفر دل امام حسین(ع) را در کربلا خون کردند.

وی با بیان این که در عصر امروز هم انقلاب اسلامی با کسانی که فقط نصیحت می کنند مواجه است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم ایران اسلامی تمام قد و با تمام اراده پای امام خود ایستادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سلحشوری‌های نیروهای یزدی در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس دلیلی واضح هستند بر ادعایی که مردم ایران امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی را رها نکردند.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم، گفت: عزت و حیات اسلام مربوط به شهدای والا مقام است.

غیب پرور با بیان این‌که در مجموعه سپاه پاسداران اعتقاد این است که تمام افراد آماده هزینه شدن در راه انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: جابجایی‌های سپاه پاسداران در حقیقت جابجا شدن سنگر خدمت است.

وی خدمت 40 ساله سردار اکبر فتوحی را افتخاری مثال زدنی دانست و خاطرنشان کرد: سردار فتوحی یکی از فرماندهان پرتلاش و با غیرت است.

غیب پرور در ادامه سردار فتح الله جمیری را یکی از سربازان خوشنام و با سابقه دانست و بیان کرد: خدمت در استان یزد یک فرصت مناسب برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه