English

پاسخ وزیر آموزش و پرورش به پرداخت معوقات فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش در مورد پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان شهریور اظهار امیدواری کرد.

پاسخ وزیر آموزش و پرورش به پرداخت معوقات فرهنگیان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سید محمد بطحایی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به دانش آموزان حادثه دیده روستای شین آباد گفت: براساس توافقی که در هیات وزیران وقت برای رسیدگی به وضعیت بچه‌های شین‌آباد به تصویب رسید، تقسیم کار صورت گرفت و با پیگیری وضعیت بهداشت و همچنین آموزش مشخص شد که تحت نظارت چه بخش‌هایی باشد و حتی ردیف اعتبار  بوجه برای  آن پیش‌بینی شد.

وزیر آموزش و پرورش  درباره اینکه چه زمانی رییس دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود، گفت: در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان رییس دارد.

وی درباره اینکه چه تدبیری برای احیای صندوق ذخیره فرهنگیان اندیشیده شده است، بیان‌کرد: برای صندوق ذخیره فرهنگیان سازوکاری پیش‌بینی شده که امیدواریم بخشی از مشکلاتی که وجود دارد با این سازکار برطرف شود.

بطحایی ادامه داد: به دنبال یافتن راهکار قانونی هستیم که یکی از این راهکارها این است که خود سهامداران که از معلمان هستند در انتخاب تعدادی از هیات امنا مستقیما مشارکت داشته باشند که به نوعی نمایندگی رسمی‌تری  برای معلمان  داشته باشد .

وی درباره اینکه آیا معوقات فرهنگیان تا پایان شهریور پرداخت می‌شود، اظهار داشت: در این زمینه تلاش می‌کنیم و ان‌شاءالله امیدواریم که به نتیجه برسد. در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان جلساتی برگزار شده است که  همچنان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه