English

سید حسن خمینی: بزرگترین انتفاع فضای آزاد اطلاعات، مقابله با فساد است

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) با بیان اینکه بزرگترین عامل برای نرفتن جامعه به سوی فساد، فضای آزاد اطلاعات و رسانه است، گفت: البته این عرصه تلخی هایی هم دارد، اما برای رسیدن به آن نتیجه بزرگ اجتماعی باید تلخی ها را به جان بخریم.

سید حسن خمینی: بزرگترین انتفاع فضای آزاد اطلاعات، مقابله با فساد است

گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز سه شنبه در در دیدار وزیر، معاونان و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه اینترنت و فضای وب لازمه قهری روزگار ماست و واقعیت آن را باید بپذیریم، گفت: بزرگترین انتفاع فضای آزاد اطلاعات، مقابله با فساد است که در جامعه ما مورد تأکید رهبری معظم انقلاب و تمام مسئولان است. 
وی با بیان اینکه اگر روزی قرار بر نامگذاری این مقطع تاریخی باشد، روزگار ما روزگار 'ارتباطات' است افزود: لوازم ارتباطات، مانند تمام ساخته های بشر ابعاد خوب و بد دارد؛ انتفاع از این ساخته ها در گرو تربیت انسانی است. 
یادگار امام گفت: می توانستیم زیرساخت های ارتباطات را در داخل داشته باشیم و هنوز هم می توانیم، اما برای به دست آوردن آن باید سماجت و سعه صدر داشته باشیم. 
وی گفت: از درس های بسیار بزرگ امام، اعتماد به فهم مردم است. ممکن است در کوتاه مدت مردم اشتباه کنند اما به خرد جمعی و بالاتر از آن به لطف خدا اعتماد کنیم.
سید حسن خمینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم به مجموعه های خدماتی باید اعتماد کنند و احساس کنند به اطلاعات شخصی آنها دست خورده نمی شود و این عرصه پاسدار حرمت هاست ضمن اینکه مردم باید احساس کنند با کمترین هزینه به این فضا دسترسی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه