English

بازدید ستاری و ظریف از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس

وزیر امور خارجه و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری درحاشیه پانزدهمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس معاونت علمی بازدید کردند.

بازدید ستاری و ظریف از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جوادظریف و سورنا ستاری صبح امروز سه شنبه به همراه عباس عراقچی، و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس از شرکت های دانش بنیان این پارک بازدید کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران با بیان این که تحولات شکل گرفته در حوزه علم و فناوری و همچنین شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر یکی از افتخارات کشور محسوب می شود، تصریح کرد: بحث دیپلماسی اقتصادی و اقتصاد دانش بنیان به طور حتم یکی از حوزه های مهم کاری وزارت امور خارجه در دولت دوازدهم خواهد بود. 
دکتر ظریف همچنین از برترین های پارک فناوری پردیس در پانزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس تقدیر کرد.
اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس هرسال با هدف ارائه گزارش یک ساله عملکرد پارک، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو، رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه، انتخاب برترین شرکت‌های عضو پارک و سازمان و اشخاص حقوقی همکار در زمینه‌های مختلف با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و نمایندگان برخی از سازمان‌های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت‌های پارک برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه