English

در آیین نکوداشت مولاوردی؛

ابتکار: عدالت جنسیتی در سیاست‌های کلان محقق شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: میزان دسترسی برابر برای زنان در بسیاری از زمینه‌ها یکسان نیست و باید عدالت جنسیتی در سیاست‌های کلان محقق شود.

ابتکار: عدالت جنسیتی در سیاست‌های کلان محقق شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معصومه ابتکار در مراسم نکوداشت شهیندخت مولاوردی در سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدوارم بتوانم در ادامه مسیر راه خوبی را که مولاوردی در دولت یازدهم پایه گذاری کرد ادامه داده و گام‌های موثری را در این مسیر بردارم تا بتوانم بسیاری از نهال‌هایی را که مولاوردی در دولت یازدهم در حوزه زنان و خانواده کاشت، به ثمر برسانم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل دختران فرزانه در داراب هرمزگان، گفت: به خانواده‌های داغدار دانش آموزان هرمزگانی تسلیت می‌گویم و برای دخترانی که در این حادثه دچار مجروحیت و معلولیت شده‌اند نیز آرزوی سلامتی دارم.

ابتکار افزود: با وجود آنکه آمارها نشان دهنده کاهش آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در کشور هستند اما هنوز هم تا رسیدن به میانگین جهانی فاصله بسیاری داریم و این موضوع نشان می‌دهد که باید بیش از پیش بر نظارت‌ها و استانداردسازی‌ها در کشور دقت کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: میزان دسترسی برابر برای زنان در بسیاری از زمینه‌ها یکسان نیست و هنوز هم آمار نشان دهنده این شکاف‌هاست و این مسئله ضرورت توجه بیشتر به تحقق عدالت جنسیتی در سیاست‌های کلان را یادآور می‌شود.

آیین نکوداشت شهیندخت مولاوردی در دولت یازدهم

ابتکار ادامه داد: توجه خاص به آسیب‌های اجتماعی همچون معلولان، سالمندان و ... نیز باید در سیاست‌های کلان و برنامه‌های ملی در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر توجه به حوزه خانواده گفت: متاسفانه ما در بسیاری از مواقع برای شنیدن صدای جوانان، دختران و نوجوانان خود وقت کافی را نمی‌گذاریم در حالیکه نیاز است که اگر برای استحکام خانواده تلاش کنیم بیش از هر چیز به اصلاح روابط میان افراد خانواده بپردازیم و روابط را استحکام ببخشیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تاکید کرد: امروز با توجه به شکافی که به موجب رشد آسیب‌های اجتماعی در میان فرزندان و خانواده‌ها ایجاد شده است، برقراری تعامل و گفت‌وگوی سازنده مبتنی بر روابط صحیح میان افراد خانواده را باید در دستور کار خود قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه