English

دفتر یادبود در راهروی پارلمان/ استقرار یگان موزیک ارتش در مجلس

مراسم تحلیف حجت‌الاسلام حسن روحانی دوازدهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران از ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

دفتر یادبود در راهروی پارلمان/ استقرار یگان موزیک ارتش در مجلس

به گزارش خبرگزاری موج، حدود یک ساعت و نیم مانده به برگزاری مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری که قرار است عصر امروز شنبه 14 مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار شود، حواشی در راهرو پارلمان ایجاد شده است.

* محدودیت ترافیکی از ساعت‌ها قبل از برگزاری مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی، محدوده خیابان بهارستان و مجاهدین اسلام از سوی نیروی انتظامی برقرار شده که این محدودیت تا پایان مراسم تحلیف ادامه خواهد داشت.

* از درب ورودی میهمانان به پارلمان، فرش‌های قرمزی پهن شده و میهمانانی که وارد مجلس می‌شوند با استقبال نمایندگان مواجه می‌شوند. همچنین در راهروی پارلمان عکس شهدای ترور مجلس و همچنین عکس‌های تنفیذ و تحلیف یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری دیده می‌شود.

*در جایگاه خبرنگاران داخلی و خارجی، هم‌اکنون ازدحامی شکل گرفته و اصحاب رسانه در انتظار بازگشایی درب‌ها برای ورود به صحن هستند.

* یک ساعت مانده به برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور، خبرنگاران در جایگاه‌های خود مستقر شدند. همچنین دفتر یادبودی در جایگاه خبرنگاران و راهروی پارلمان قرار داده شده تا در این دفتر خبرنگاران و میهمانان یادبودی را بنویسند.

* در داخل صحن علنی مجلس پرچم کشورهایی که هیئت آنها برای حضور در مراسم تحلیف به ایران سفر کرده‌اند، نصب شده و تعدادی صندلی برای استقرار میهمانان خارجی در صحن علنی مجلس چیده شده است.

* یگان موزیک دژبان ارتش نیز در جایگاه مخصوص بالای صحن علنی مجلس استقرار یافته و قرار است سرود جمهوری اسلامی ایران را به صورت زنده در صحن علنی پارلمان در زمان آغاز مراسم تحلیف اجرا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه