English

با اشاره به بیانات اخیر رهبری؛

سعیدی: دولت باید در جذب سرمایه‌گذاری خارجی سرعت بیشتری از خود نشان دهد

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز مقام معظم رهبری با اعلام جهت‌گیری‌های اصلی دولت،‌ هدیه روز تنفیذ را به رئیس جمهور دادند، ‌گفت: دولت باید با برنامه‌ریزی در جهت جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ورود تکنولوژی‌ها در صنایع مختلف سرعت بیشتری در کارهایش داشته باشد.

سعیدی: دولت باید در جذب سرمایه‌گذاری خارجی سرعت بیشتری از خود نشان دهد

به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه سعیدی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوازدهم اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر تعامل گسترده با جهان نکته بسیار مهمی بود که دولتمردان را در تداوم راهی که در پیش گرفته‌اند استوارتر می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین بیان کرد: حال که ایشان تعامل با جهان را در میان سه جهت گیری اصلی دولت برشمرده‌اند دولت نیز باید در جذب سرمایه‌گذاری خارجی و همچنین ورود دانش و تکنولوژی در صنایع مختلف سرعت بیشتری از خود نشان دهد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه گفت: مخالفان دولت هم باید به بیانات رهبری توجه کرده و در مقابل برقراری روابط عزتمندانه دولت با سایر کشورها سنگ‌اندازی نکنند.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در پایان اظهار کرد: بنابراین آقای روحانی مسئولیت سنگینی را به دوش دارد و امیدواریم کابینه‌ای انتخاب کند که بتوانند این بار مسئولیت را به مقصد برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه