English

جنتی:

باید انسجام خود را حفظ کنیم

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه گفت: توسعه کشور و منافع ملی باید هدف اول ما باشد.

باید انسجام خود را حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، علی جنتی در همایش تقدیر از شورآفرینان ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه حسن روحانی در خراسان رضوی، ضمن تشکر از کسانی که در زمان انتخابات فعالیت کردند، اظهار داشت: کارزار سختی را پشت سر گذاشتیم. در یک طرف اندیشمندان، نخبگان و جوانان که آمده بودند از دکتر روحانی حمایت کنند، در طرف دیگر بسیاری از ائمه جمعه، اعضای مجلس خبرگان، صدا و سیما و بسیاری از نهادهایی که به لحاظ قانونی نباید از شخص خاصی حمایت کنند، در انتخابات پشت سر رقبای ایشان ایستادند.

وی افزود: در این انتخابات تعداد کسانی که به آقای روحانی رای دادند افزایش پیدا کرد و انتظار ما این بود که حداقل ۲۸ میلیون رای بیاورند، اگر مشکلاتی که در روز انتخابات پیش آمد نبود و رای بیشتری داده می‌شد و مردم معطل نمی‌شدند حداقل ۵ میلیون رای بیشتر اخذ می‌شد که ۴ میلیون آن حتما به دکتر روحانی تعلق می‌گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه عنوان کرد: کسانی که به دکتر روحانی رای دادند، در واقع به یک تفکر و اندیشه رای دادند. بعد از ۳۸ سال کسانی که در حوزه سیاست فعالیت می‌کنند در دو جبهه کاملا متفاوت مشغول به فعالیت هستند.

جنتی اظهار داشت: در حوزه مجازی تفکری که پشت آقای روحانی ایستاد معتقد است که فضای آزاد در چارچوب قانون برای همه فراهم باشد. وزیر اطلاعات در صحبتی بیان کرد« ۲ و نیم درصد فضای تلگرام مشکل دارد و بقیه آن مشکلی ندارد». ولی جبهه مخالف درصدد فیلتر کردن این فضاها هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات بزرگ دولت دکتر روحانی به فرجام رساندن برجام بود که آثار آن را می‌بینیم و جبهه مقابل این دستاورد را به عنوان یک ضد ارزش تلقی می‌کند و در برخی نوشته‌ها به عنوان فاجعه برجام از آن یاد می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه گفت: انتخابات را پشت سر گذاشتیم و آقای روحانی امروز رئیس جمهور همه کشور ایران است و امروز باید توسعه کشور و منافع ملی هدف اول باشد. منشور حقوق شهروندی که آقای روحانی آماده کردند از بهترین کارهایی است که در این دولت انجام شده و اگر در کشور این منشور تحقق پیدا کند بسیاری از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور تمام تلاش خود را در جهت محقق کردن شعارهای انتخاباتی خواهد کرد ولی موانع زیاد است و دست‌اندازی زیادی صورت می‌گیرد تا یک حرکت کند شود، البته همه کارها هم به دست رییس جمهور نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه افزود: باید انسجام خود را حفظ کنیم و خطری که وجود دارد این است که دچار اختلاف شویم، نباید هدف را فراموش کنیم و نباید به دنبال سهم‌خواهی باشیم، اگر چنین باشد در انتخابات مجلس و دولت آینده خواهیم باخت، باید از تمام نیروهای جوان استفاده شود و دلیل عدم استفاده از نیروهای جوان در دوره قبل به این دلیل بود که آقای احمدی‌نژاد در مدت ۸ سال ریاست جمهوری ۸۹۰ هزار نیرو استخدام کرد که براساس شایسته سالاری نبود و دولت یازدهم مجبور شد در ابتدای کار هرگونه به کارگیری نیروها را ممنوع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی