English

نشست مشترک نمایندگان سه فراکسیون با لاریجانی درمورد طرح مقابله با اقدامات خصمانه سنای آمریکا

تهران-ایرنا-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست مشترک نمایندگان سه فراکسیون مجلس با علی لاریحانی رئیس مجلس در مورد طرح مقابله با اقدامات خصمانه سنای آمریکا پیش ازظهرامروز -چهارشنبه - برگزار می شود.

نشست مشترک نمایندگان سه فراکسیون با لاریجانی درمورد طرح مقابله با اقدامات خصمانه سنای آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسین نقوی حسینی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سه نفر از هر یک از فراکسیون های امید، مستقلین و ولایت مجلس شورای اسلامی به نمایندگی ساعت 11 صبح امروز درنشست مشترک با لاریجانی درمورد طرح مقابله با اقدامات خصمانه سنای آمریکا شرکت می کنند.
وی ادامه داد: این نشست برای بررسی و دریافت نظرات فراکسیون ها درمورد طرح مقابله با تحریم های آمریکا و ایجاد هماهنگی های لازم برگزار می شود چرا که این طرح جناحی و حزبی نیست و باید به اتفاق آرا تصویب شود.
کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا چهارم خردادماه سال جاری، طرح اعمال تحریم‌های گسترده غیرهسته‌ای علیه ایران موسوم به «قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران- 2017» را (با 18 رای موافق در برابر 3 رای مخالف) تصویب کرد.
به ادعای کنگره، آمریکا در طرح موسوم به S_722، اعمال تحریم‌ها علیه ایران به سبب برنامه موشکی بالستیک این کشور، ادعای حمایت از فعالیت‌های تروریستی بین‌المللی و همچنین ادعای نقض حقوق‌بشر و موارد دیگر مدنظر قرار گرفته است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ٢١ خرداد مجلس از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواست تا طرح مقابله با اقدام اخیر سنا را آماده کند.
این طرح که با همکاری مرکز پژوهش ها مجلس و کارشناسان ذیربط تهیه شده است برای دریافت نظرات به فراکسیون ها مجلس ارسال شده است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه