English

سرلشکر باقری:

سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسلمانان روز به روز منسجم‌تر با تروریست‌ها و صهیونیست‌ها مبارزه خواهند کرد و سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است و این اتفاق حتما خواهد افتاد.

سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است

به گزارش خبرگزاری موج سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه جلسه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در مکتب اسلام پذیرش ظلم و ستم جایی ندارد و مسلمانان واقعی همواره در طول تاریخ در این مسیر حرکت کرده‌اند و با نهضت امام خمینی(ره) جهان اسلام روح تازه‌ای پیدا کرد و این حرکت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد رو به توسعه است.

وی افزود: صهیونیست‌ها در مسیر اضمحلال هستند و حرکاتی که جهان غرب و اسکبار به اسم تروریست و شکل‌دهی اینگونه گروه‌ها آغاز کرده‌اند نمی‌توانند در این اراده خللی ایجاد کند و مسلمانان روز به روز منسجم‌تر با تروریست‌ها و صهیونیست‌ها مبارزه خواهند کرد و سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است و این اتفاق حتما خواهد افتاد.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: اینگونه راهپیمایی‌ها نشان می دهد تمام امت اسلامی در سراسر جهان پای این آرمان ایستاده اند و از سرزمین و مقدساتشان از جمله قدس شریف با تمام توان دفاع می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه