English

پیام تسلیت رئیس مجلس تونس به علی لاریجانی

«محمد الناصر» رئیس مجلس تونس در پیامی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه داعش در تهران به خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس مجلس تونس به علی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری موج، در متن این پیام آمده است: با کمال تاسف و تاثر از حمله تروریست‌ها به مجلس شورای اسلامی و ضریح امام خمینی (ره) و کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان ایرانی مطلع شدم.

بدین وسیله نمایندگان مردم تونس در مجلس ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، آن را مخالف اصول دین حنیف اسلام و ارزش‌های انسانی دانسته و با شما و خانواده‌های داغدار همدردی کرده و تسلیت می‌گویم و از خداوند برای مجروحان این حادثه شفای عاجل خواستارم. خداوند ملت برادر ایران را از هر گونه بدی و غم محافظت کند.

در روزهای گذشته پیام‌های تسلیتی از سوی برخی سفیران خارجی مقیم تونس از جمله هلند، روسیه و صربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس ارسال شده است. آنها نیز حادثه تروریستی روز 17 خرداد تهران را محکوم و با خانواده‌های قربانیان این حادثه تروریستی همدردی کرده‌اند.

حرکت «نضال الوطنی» و جمعیت «هویت المقاومه» نیز از جمله احزاب فعال در تونس هستند که در روزهای اخیر با ارسال پیام تسلیت و همدردی این حادثه دردناک را به ملت و دولت ایران تسلیت گفته و از درگاه الهی خواستار حفاظت از جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های استعماری شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه