English

پیام تقدیر دستیار ویژه رئیس جمهور از اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی

علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با انتشار پیامی به مناسبت برگزاری شکوهمند انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، از حضور مسوولانه اقوام،‌ و اقلیت های دینی و مذهبی در این انتخابات و رای اکثریت آنان به گفتمان اعتدال ، مدارا و تدبیر قدردانی کرد.

پیام تقدیر دستیار ویژه رئیس جمهور از اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی

به گزارش خبرگزاری موج، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

پبروزی مردم ایران در حماسه ملی و جشن انتخابات ریاست جمهوری را به ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور منتخب؛ جناب آقای دکتر حسن روحانی، تبریک و شادباش می گویم.

حضور حماسه‌ساز و بی‌نظیر ملت بزرگ و شریف ایران به خصوص اقوام ایرانی، اهل سنت، پیروان ادیان توحیدی و طریقه‌های گوناگون که در مناطق مختلف کشور در پای صندوق های رای حاضر شدند و به اعتدال، مدارا و تدبیر رای قاطع دادند، مایۀ مباهات و سربلندی است.

همه اقوام ایرانی اعم از کرد، بلوچ، ترکمن، آذری، تالش، تات، لر، بختیاری، سیستانی، عرب، مازنی و...، و همه ایرانیان پیرو ادیان آسمانی همچون زرتشتیان، مسیحیان، کلیمیان و صابئین مندایی، گل‌های زیبای بوستان رنگارنگ ایران زمین‌اند که در 29 اردیبهشت برای توسعه، سرافرازی و سربلندی هرچه بیشتر ایران عزیز، به صورت منسجم و همدل آراء خویش را به صندوق های رای ریختند و بار دیگر همبستگی و یکپارچگی ملت ایران را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی، دفاع از تمامیت ارضی و آبادانی ایران بزرگ به رخ جهانیان کشاندند.

آراء اکثریت این عزیران به آقای دکتر حسن روحانی در مناطق مختلف کشور، نشان از اطمینان و اعتماد به دولت تدبیر و امید برای پیمودن راه اعتدال و پیگیری حقوق شهروندی و دستیابی به جامعه ای آزاد، آباد و برابر است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور پرشور و معنادار همه این عزیزان در صحنه انتخابات، یاد و خاطره بزرگ‌مرد اعتدال و سازندگی، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را که قبل از فوت با توصیه خویش نویدبخش و راهگشای پیروزی ملت در این انتخابات بود، گرامی می‌دارم.

علی یونسی

دستیار ویژه رئیس جمهور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی