English

مولاوردی: مردم جلوه های زیبایی از شور، بالندگی و بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشتند

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در پیامی اعلام کرد؛‌ سلام بر شما که جلوه های زیبایی از شور و نشاط و بالندگی و بلوغ سیاسی و همدلی و همبستگی را به نمایش گذاشتید تا با مدنی ترین شکل ممکن در تعیین سرنوشت خود سهیم باشید و بدخواهان این ملت را ناامید کنید.

مولاوردی: مردم جلوه های زیبایی از شور، بالندگی و بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، درمتن پیام تبریک شهیندخت مولاوردی به مناسبت حماسه شکوهمند 29 اردیبهشت آمده است،‌ هموطنان عزیز، زنان و مردان آگاه و فهیم ایران، سلام بر شما که در 29 اردیبهشت 96 خالق حماسه ای دیگر با پیامدهای مهم ملی و فراملی بوده و رای به ادامه راهی داریم که از خرداد 92 آغازشده است و اینک به نیمه خود رسیده است.

سلام برشما که با شور و شعور وصف ناپذیر برشعار و وعده های فریبنده غلبه کرده و با رای خود شعار « ما به عقب بازنمی گردیم » را فریاد زدید.

و سلام بر زنان و دختران ایران، که هر کجا با جان و دل وارد شدند کار را تمام کردند.

سلام بر رای اولی ها

سلام بر پسری که مادر پیر خود را در آغوش کشیده و به پای صندوق رای رسانده بود.

سلام بر مادربزرگی که با کمک چهارپایه ای به قافله عظیم و خروشان ملت پیوست.

سلام بر مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که با عصا و ویلچر سر صندوق ها حاضر شدند.

سلام بر زنی که با چرخ دستی همسر خود را به شعبه اخذ رای رساند.

سلام بر روستائیان عزیزی که با رای خود دست رد به سینه تمام تحلیل گران و کارشناسان رفتارهای انتخاباتی زدند.

و سلام بر مادر عزیزم که با واکر خود را به این کاروان رسانده بود.

روز جمعه همه آمدیم برای ایران، برای اسلام و همه می مانیم برای ایران برای اسلام ...

این پیروزی بزرگ و این بازی برد – برد که در واقع بازنده ای نداشت را به رهبری انقلاب که نقش بی بدیلی درخلق فضایی که مشارکت حداکثری مردم حاصل آن بود، ایفا کردند؛ به رئیس جمهوری اسلامی ایران دکتر حسن روحانی که باردیگر مورد اعتماد ملت شریف ایران قرار گرفتند؛ به ملت سرافراز ایران که با حضور و مشارکت چشمگیر خود و با تحمل صفوف طولانی جهانی را متحیر ساختند و نیز به کلیه کاندیداها و هوادارانشان که در خلق حماسه مشارکت 41 میلیونی در این انتخابات سهیم بودند تبریک عرض می نمایم.

امروز رقابت ها جای خود را به رفاقت ها داده است و از فردای انتخابات فصل جدیدی از همدلی و همزبانی ملت ایران آغاز شده است.

بی تردید دولت دوازدهم ودر راس آن حسن روحانی با احساس مسئولیت سنگین تر از قبل و باتجربه گرانسنگ خود از دولت قبل،‌ به پشتوانه این اعتماد که بزرگترین و تنها سرمایه دولت است. مصمم تر از قبل و با سرعت و قدرت و اقتدار بیش از پیش برنامه های خود را به سرانجام خواهد رساند.

به امید فردای بهتر و آینده روشن بزرگ فرزندان این سرزمین

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز و در برخی از شعب اخذ رای تا ساعت 24 تمدید شد.

درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

براساس اعلام وزیر کشور، حسن روحانی 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای اکثریت (57 درصد) آرا را کسب کرده و پیروز انتخابات شد، ابراهیم رئیسی نیز 15 میلیون و 786 هزار و 449 رای - (38.5 درصد آرا )،‌ سید مصطفی میرسلیم 478 هزار و 215 رای و سید مصطفی هاشمی طبا 215 هزار و 450 رای را کسب کردند.

براساس این آمار از مجموع 40 میلیون 76 هزار و 729 آرای ماخوذه، تعداد آرای صحیح 38 میلیون و 914 هزار و 470 رای است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه