English

استاندار تهران خطاب به بازرسان فرمانداری ها؛

حواستان جمع باشد، برخی در گزارش نویسی حرفه ای اند

استاندار تهران گفت: گزارش هایی که به دست شما می رسد، بویژه گزارش های شورای نگهبان را با دقت بسیار و تامل فراوان بررسی کنید. رای مردم حق الناس است، برخی در گزارش نویسی خیلی حرفه ای هستند.

حواستان جمع باشد، برخی در گزارش نویسی حرفه ای اند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحسین هاشمی در گردهمایی مشترک بازرسان و نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد: در شعب اخذ رای نباید مسائل و بحث های حاشیه ای پیش بیاید. به هیچ وجه اجازه ندهید حتی به کسی اخم شود یا با تندی صحبت شود. ما انسان های سالم،‌ با اخلاق،‌ متدین و افرادی که جان خود را به دنیای دیگران نمی فروشند را برای همکاری فرا خوانده ایم که به عنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: با تعامل و تفاهم باید مسائل و مشکلات شعب اخذ رای را در روز جمعه 29 اردیبهشت بین ناظران شورای نگهبان، ناظران مجلس شورای اسلامی و بازرسان فرمانداری حل کنید. باید با اخلاق کامل و سعه‌ی  صدر بالا مدیریت کنیم،‌ رای دهندگان مهمان شما هستند. اگر خدایی نکرده کسی خواست بداخلاقی کند به جای تندی با اخلاق خوب از آنان پذیرایی کنید.

هاشمی ادامه داد: اگر در حق الناس دقت نکنید نمی توانید از 80 میلیون جمعیت کشور حلالیت بطلبید.

استاندار تهران ادامه داد: حضور مردم پای صندوق های رای همانند حق وتوی شورای امنیت سازمان ملل است. توجه به این مساله توان دیپلماسی کشور در عرصه های بین المللی  را افزایش می دهد. بازرسان فرمانداری باید تلاش کنند چنین فضایی در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در شعب اخذ رای ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه